13 helyett már 22 epizódon agyalhatnak a készítők, a bemutatkozás nagyon sok nézőt érdekelt. A Young Sheldon a Warner Bros. Television és Chuck Lorre, Steven Molaro, Jim Parsons és Todd Spiewak executive producerek munkája, egy rész alapján nagy siker. Eredetileg egy 13 részes megrendelése volt, télig, de a pilot számait látva megkapta a teljes évadot, 22 epizódot. Mint írtuk, az Agymenők jelenleg a világ legnézettebb vígjátéksorozata, így nem meglepő, hogy a központi karakter, Sheldon gyerekkorát bemutató spin-offra, a Young Sheldon-ra is rengetegen voltak kíváncsiak az Egyesült Államokban. Forrás: CBS A testvérsorozat bemutatkozó része 17,2 millió amerikai nézőt vonzott, amivel egy hatéves rekord dőlt meg a CBS-nél, vígjátéki szériáik pilotja 2011 óta nem érdekelt ennyi embert: akkor a 2 Broke Girls, Az élet csajos oldala nyitányára kapcsoltak ennél is többen, nagyjából 19,4 millióan. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...