Metro: Exodus – Más lesz, mint a korábbi részek

A témát ebben részben 'Hírek a játékok világából' Raptor hozta létre. Ekkor: 2018. február 08..

  1. Raptor /

    Csatlakozott:
    2012. június 09.
    Hozzászólások:
    11,489
    Kapott lájkok:
    103
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    valahol
    Lakhely :
    A főld nevü bolygón
    [​IMG]
    • A Metro: Exodus játéktere zónákra lesz osztva
    • Ezeket járhatjuk be szabadon
    • Ám ha egyet elhagyunk, többé nem térhetünk vissza
    • A frakciók cselekedeteinktől függően reagálnak ránk
    • A történet egy évet ölel fel, így más-más évszakokban kalandozhatunk
    • A boltokat egy crafting rendszer váltotta le
    • Vonatunk, az Aurora mozgó bázis lesz és folyton változik majd

    Az idei év egyik legvártabb FPS-e valószínűleg a Metro: Exodus, amiről már tudjuk, hogy sokkal nagyobb játékteret kapunk, mint korábban, hiszen a cselekmény ezúttal nem korlátozódik a romos Moszkvára és az alatta húzódó hatalmas metróhálózatra. Éppen ellenkezőleg, Artyom és társai elindulnak, hogy egy jobb, a túlélést is garantáló új lakhelyet keressenek maguknak.


    Most a GameInformernek hála további részleteket is megtudhattunk. Ahogy korábban a GamesRadarnak már elmondták a fejlesztők, az Exodus nem hagyományos nyílt világú játék lesz, inkább kombinációja a lineáris és a nyílt világú kalandoknak. Vagyis a program zónákra lesz osztva, ezekben áll majd meg az Aurora nevű vonat, ami a játék folyamán szintén változáson esik át (új kocsik, új utasok kerülnek fel rá). Eme területek hatalmasak, olyannyira, hogy járművek kellenek az átszelésükhöz.

    Ezeket a zónákat felfedezhetjük, a sztori-küldetésekhez és egymáshoz olykor lazán kapcsolódó missziókat teljesíthetünk, ám ha egyszer visszaszállunk a mozgó bázisként szolgáló Aurorára és továbbállunk, többé nem térhetünk vissza.

    A zónák persze lakottak, a civilizációt eltörlő kataklizmát nem csak a moszkvai metró lakói élték túl. Új frakciókat ismerhetünk meg, és a helyiek attitűdje nagyban fog függeni attól, hogy mi hogyan ismerkedünk meg velük. Ha nyíltan agresszívek leszünk, ne várjon senki baráti fogadtatást.

    Az előző részekkel ellentétben az Exodusban már nem fog fizetőeszközként funkcionálni a töltény – ez logikus, hiszen elhagyjuk a metró mikroállamait, a nagyvilágban meg nem feltétlen gondolkodik mindenki úgy, mint a föld alatt. Ezúttal nekünk kell összeraknunk a szükséges eszközöket és fegyvereket (beleértve a töltényt is) a romok között fellelhető kacatokból. Szóval a vásárlás helyett ezúttal craftolnunk kell. A fegyvereket amúgy érdemes lesz karbantartanunk, ha használni is akarjuk őket, és minden rájuk aggatható kütyü rákapcsolható lesz több fegyvertípusra.

    A harcrendszer finomodik, a nyílt területnek hála több lehetőségünk lesz megválasztani a nekünk megfelelő konfrontációt. Csendben leüthetjük ellenfeleinket, vagy akár teljesen elkerülhetjük a harcot, de ha éppen mészároskodni lesz kedvünk, a program akkor sem áll az utunkba. Persze, ahogy azt fentebb írtam, cselekedeteinkre reagálnak majd az új frakciók tagjai.

    További újdonság lesz, hogy míg a Metro 2033 és a Metro: Last Light csak pár napot ölelt fel, a Metro: Exodus cselekménye egy egész éven át tart majd. Ami azt jelenti, hogy különböző évszakokban csodálhatjuk meg az Armageddon utáni világot, s meglehetősen változatos tájakra számíthatunk. Például nyáron megjárhatunk sivatagot lángoló olajplatformokkal, ami így kicsit a Mad Maxre fog hajazni.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...