Minden ami PC

A témát ebben részben 'Játékokkal kapcsolatos beszélgetések' Endless hozta létre. Ekkor: 2010. augusztus 02..

  1. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    [center:lhtk4ym9] Az els? Jurassic Park információk

    A Steven Spielberg készítette Jurassic Park milliós rajongótáborral rendelkezik és épp ezért meglep?, hogy a kétes min?ség? Tresspasser és a stratégiai-menedzser vonalon építkez? Operation Genesis mellett nem nagyon jelentek meg a témában játékok.

    Most azonban mindez megváltozhat, hiszen a számos remek kalandjátékot készít? Telltale Games g?zer?vel készíti a Jurassic Park kalandjáték változatát, mely - a csapattól megszokott módon - 5 részletben lesz majd elérhet?. Ma pedig megjelentek az els? információk és képek a programról, melyekb?l jól látszik, hogy a fejleszt?k ezúttal szakítottak a rajzfilmes megoldással és a címhez jobban ill? "komoly" képi világot választották.

    [​IMG]

    "A történet és a karakterek nagyon fontos részei a játéknak" - jelentette ki Kevin Boyle, a játék rendez?je. "Drámai történések is lesznek. Komoly érzelmeket csalunk el?. Lesz benne humor. Könnyed pillanatok. Elég id?, hogy megkedveljük a karaktereket. Körbejárhatjuk a csodás szigete - majd beüt a terror."

    A Jurassic Park közvetlen folytatása lesz az els? filmnek és olyan dolgokat tudhatunk meg benne, melyekre a filmben nem kaptunk magyarázatot és a folytatásokban sem találkozhatunk vele. Például ki tudja, hogy mi történt a mintákkal, amit Dennis Nedry elejtett csörl?zés közben? A játékból megtudhatjuk. Egyes történések a filmmel egy id?ben zajlanak, de Boyle szerint ezeket most egy másik karakter szemszögéb?l láthatjuk.

    Ebb?l rögtön adódik a kérdés: kik lesznek a f?szerepl?k? Nem lesz lehet?ségünk Dr. Ian Malcolm irányítására, ahogy Dr. Alan Grant és Ellie Sattler sem lesz játszható formában jelen - de természetesen felbukkannak a történetben. De itt lesz Gerry Harding, a vezet? állatorvos és lánya is, ahogy azok az eddig láthatatlan emberek is, akik az embriók megszerzésében érdekeltek.

    [​IMG]

    A játékmenetben számos, a Heavy Rainben látott elem köszön majd vissza. "Bár a mi történetünk sokkal lineárisabb, mint a Heavy Rain, de ennek ellenére minden cselekedetünk kihatással lesz a kés?bbi eseményekre. Minden döntésünk változtat a sztori részletein. A játékosok megnyugodhatnak: odafigyelünk a döntéseikre."

    Nincs Jurassic Park velociraptorok nélkül és a Telltale szerint sok kellemetlenséget okoznak majd nekünk. Ugyancsak találkozhatunk T-Rex-szel is, de lesz egy új dinoszaurusz is, egy teljesen új fenyegetés, mely a filmekben eddig nem bukkant fel. A vezet? dizájner, Joe Pinney csak annyit árlt el, hogy "ez egy éjjeli dinoszaurusz lesz".

    A Jurassic Park PC mellett konzolokra is megjelenik. [/center:lhtk4ym9]
     
  2. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    [center:35rjsfdw] Dungeon Siege 3 infók

    Korábban már kiemelten is foglalkoztunk a Dungeon Siege harmadik részével, melynek fejlesztését Chris Taylor és az Obsidian közösen végzi. Az angoloknál megjelent interjújukban kicsit b?vebb bepillantást is engedtek a játékba és a fejlesztés kulisszatitkaiba.

    "Chris Taylor nem vesz aktívan részt a fejlesztésben" - szögezte le az Obsidian vezet? dizájnere, Nathaniel Chapman. "? a tanácsaival segíti a munkánkat ami nagyon fontos, hiszen Chris egy hardcore játékos. Sokat segített a szörnyek kialakításánál. Az együttm?ködés az új kiadónk, a Square Enix ötlete volt és tulajdonképpen ? hozott össze minket Chris-szel."

    "A játékban lesz pár változás az el?dökhöz képest. Itt van mindjárt a dialógus rendszere, melyet az Alpha Protocol és a Mass Effect 2 mintájára készítettünk. Az eddigi részekben ez nem szerepelt, szóval ezt valódi újdonságnak tekintjük és ez olyan terület, amelyben az Obsidian mindig is jó volt. Tulajdonképpen ennek köszönhetjük, hogy a Square Enix minket szúrt ki a Dungeon Siege 3-hoz."

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    "Sajnos a sztorival nagyon sok id?t töltünk el, szeretnénk ugyanis egy izgalmas, lebilincsel?, de a sorozathoz méltó és h? történetet letenni az asztalra - de ennek köszönhet?en a többi részre sokkal kevesebb id?nk jutott. És itt lép be ismét a Gas Powered Games (Chris Taylor csapata) és a Square Enix, akik kisegítettek minket a fejlesztésben. És teszik ezt most is."

    "Az irányításon sokat kellett alakítanunk, hiszen a Dungeon Siege 3 konzolokra is megjelenik, így a kontrollerre kellett optimalizálnunk azt. Véleményünk szerint ez sikerült is és hasonló megoldást vetettünk be, mint a Baldur's Gate: Dark Alliance esetében. De komoly hatással voltak ránk más konzolos klasszikusok is: a Devil May Cry, a God of War és a Ninja Gaiden."
    [​IMG]
    [​IMG]

    "Újdonság lesz a ko-op rendszer is, melyben a 'jump in jump out' megoldásra vagyunk a legbüszkébbek, mely remekül m?ködik mind konzolokon mind PC-n. De err?l sajnos többet nem árulhatok el. Azt azonban le kell szögeznem, hogy az európai piacra sokkal jobban odafigyelünk, mint az amerikaira, hiszen a játékaink mindig is jobban fogytak a régi kontinensen, mint az Újvilágban."

    A Dungeon Siege 3 elméletileg még az idén megjelenik.[/center:35rjsfdw]
     
  3. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr]Xbox 360-ra jönnek el?ször a Homefront DLC-i[/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr]Ha már a játék nem lehet platform-exkluzív, muszáj megküzdeni a kés?bbi letölthet? tartalmakért. A Microsoft mindig is jó volt ebben: a legutóbbi két Call of Duty játék után a Homefront DLC-ire is lecsaptak, s?t akad majd olyan pálya is, amit csak az Xbox 360-tulajdonosok élvezhetnek.[/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr]A New Yorkban megrendezett, THQ-féle Gamers Week rendezvény keretében jelentette be a Microsoft, hogy az egyébként multiplatform Homefront DLC-i el?ször Xbox 360-ra fognak megjelenni, s egy bizonyos ideig nem is teszik tiszteletüket a többi platformon. A megállapodás az összes kiegészít?re vonatkozik, s?t a Suburbs nevet visel? multiplayer pályát csak és kizárólag a redmondiak konzoljának tulajdonosai próbálhatják ki.[/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr]A THQ eddig semmilyen tervet nem vázolt a kés?bb érkez? kiegészít?kkel kapcsolatban, az biztos egyel?re, a Homefront online módjához is azzal az egyszer felhasználható kóddal lehet hozzáférni, amelyet az új szoftverek mellé kapnak a vásárlók. Aki használtan veszi meg a játékot, 10 dollár fejében válthatja ki ezt a kódot.

    Az észak-koreai inváziót feldolgozó FPS március 11-én kerül az európai boltok polcaira.
    [/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr]Homefront [/center:1xm2y3qr]
    [center:1xm2y3qr]Új FPS-en dolgozik a Frontlines: Fuel of Wart is jegyz? Kaos Studios. A játék komoly sztorival érkezik, amelyet az Apocalypse Now alkotója ír majd.[/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr] [center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][center:1xm2y3qr][​IMG][/center:1xm2y3qr][/infobox:1xm2y3qr]
     
  4. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Készül a King Arthur 2

    [center:qleiz14z] Készül a King Arthur 2

    Manapság már szerencsére eljutottunk arra a pontra, hogy egyes hazai fejlesztés? játékokra nem csak nálunk, hanem a világ számos pontján rajongók milliói várnak. Ilyenek voltak a Digital Reality játékai, akik most épp új utakat próbálnak ki (ez lenne ugye a Nadirim) és ilyen a Neocore Games is.


    Utóbbiak készítették a remek King Arthurt és a szintén jól sikerült Lionheart: King's Crusade cím? eposzokat, a hétvégén pedig hivatalosan is bejelentették, hogy folytatódik a King Arthur, melyet ismét a Paradox Interactive ad majd ki. A hivatalos bejelentéssel megjelent egy trailer is, melyet lent lehet látni. Sajnos pontos megjelenési dátummal még nem szolgálhatunk.

    [youtube]H6kBVSQZHyo[/youtube]
    A King Arthur II egy új és sötét fantasy világot mutat majd be. Arthur többé már nem egy vitéz uralkodó, hanem ? a Megcsonkított Király, aki megpróbálja helyreállítani megtépázott országát. A fejleszt?k szerint a folytatásban az els?nél hatalmasabb csatákra, er?sebb ellenfelekre, jobb kamerakezelésre és a játékmenetet sokkal részletesebben bemutató tutorialra számíthatunk.

    "Örömmel vetettük bele magunkat a King Arthur II fejlesztési munkálataiba" - árulta el Pozsonyi Zoltán, a játék producere. "Szeretnénk egy, a rajongók és a játékkal újonnan ismerked?k számára is megfelel? programot letenni az asztalra. És reméljük, hogy az elképeszt? új történeti vonallal és az óriási csatákkal meg is felelünk majd az elvárásoknak."

    Sajnos további információkkal még nem szolgálhatunk, de amint valami érdekes lát napvilágot a játékról, azonnal beszámolunk róla.[/center:qleiz14z]
     
  5. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Dead Rising 2: Case West - Zombigyár[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Fortune City egy mészárszék. Az emberiség történelmének legmocskosabb id?szakát éljük, az él?holt invázió minden korábbinál veszedelmesebb. A féktelen vérfürd? több millió emberéletet követelt már, az utcákat kitépett belek, és szétmarcangolt torzók festették vörösre, ám hiába Chuck Greene minden er?feszítésének, a lánya fert?zött lett. A kis Katey csak egy különleges gyógyszernek, a Zombrexnek köszönheti, hogy nem változott át, s ha még ez sem lenne elég, rájuk akarnak kenni mindent. A tévé is bemutatta azt a felvételt, amin Chuck az utcára szabadítja a poklot, a videó hamisítvány, de senkit sem érdekel, h?sünk az utóbbi napokat meg csak azzal töltötte, hogy bizonyíthassa ártatlanságát. A munka kifizet?d? volt, a nyomozás világraszóló elméletet szült. Milliárdos üzlet ez, a Zombrexet gyártó Phenotrans a kór megjelenése óta a világ els?számú gyógyszeripari cégévé n?tte ki magát, a rohadékok nem riadnak vissza semmit?l, ha pénzszagot éreznek a leveg?ben. ?k a felel?sek mindenért.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Vér, csonkítás, emberev? fenevadak[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]A történet ott folytatódik, ahol a Dead Rising 2 az els? lehetséges befejezéssel véget ért. B?rkabátos h?sünk hatalmas csatát vív az átváltozott TK-vel, az izmos, fekete fickó viszont er?sebbnek bizonyul nála, Chuck a földre kerül, még ellenáll, de tudja, hogy reménytelen az egész. Ekkor azonban nyílik a liftajtó. Valaki hatalmas csapást mér a támadó fejére, TK összeesik, Chuck felnéz, egy magas, napszemüveges, baseballüt?s alak áll el?tte, fekete zakóban, márkás fényképez?géppel a nyakában. Frank Westként mutatkozik be. A hangja magabiztosságot sugall, az öltözéke makulátlan, láthatott már mocskos dolgokat az életben, még a szeme sem rebbent, amikor szétrepesztette a néger koponyáját. Nem is csoda. A willametti bevásárlóközpontban történt események bárkib?l férfit faragtak volna.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]A történet kiteljesedik[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]A DR2 a Case West személyében méltó befejezést kapott. Az Xbox LIVE rendszerr?l letölthet? játékban teljesen új kihívások várnak ránk, a kaszinóváros helyett immáron a Phenotrans városszéli, sötét, veszélyekkel teli gyárkomplexumában kell bizonyítanunk, s a kicsi Kateyt sem kell tovább pátyolgatni, a helyét a tökös veterán, Frank West veszi át. Nincs, ki a bosszú útjába álljon, a saját csapdájába d?lt gyárat él?holtak lepték el, s ha kell, h?seink egyenként forgatják fel az irodákat, bizonyítékok után kutatva. Chuck véget akar vetni a meghurcoltatásának, és legszívesebben belenyomná a dokumentumokat azoknak a képébe, akik ?t b?nösnek nevezték a televízióban, az els? Dead Rising visszatér? f?szerepl?je, Frank pedig újságíróként szeretné kiteregetni a szennyest, hadd tudja meg mindenki a Phenotrans szörny? titkát.[/center:tef161:uz6kqkv] [center:tef161:uz6kqkv]Kalandjaink a szokásos id?gazdálkodós játékmenetre épülnek. Nincsen megkötve a kezünk, a gyárban teljesen szabadon lehet közlekedni, a küldetések között pedig mindig van némi szünet, vállalhatunk másodlagos feladatokat, kutathatunk túlél?k után, gy?jthetjük a magazinokat, vagy csak szórakozásból kinyírhatunk pár száz zombit, van bel?lük elég. A történet során Chuckot kell irányítani, ilyenkor Frank csak, mint kísér? lesz velünk. Szerencsére azonban nem kell rá vigyáznunk, mindenkit lever, aki az útjába kerül, s jó hír, hogy fegyvert is tudunk cserélni, ha látjuk, hogy a baseballüt?je már nem a régi, akkor a kezébe nyomhatunk valami hatásosabbat, hadd töltse ki a dühét a tömegen.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Fúj, de rondák vagytok![/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Az ?rületnek egyedül a fantáziánk szab határt. A játékban rengeteg új fegyver kapott helyet, a hét új kombinálási lehet?ségnek köszönhet?en építhetünk sokkoló takarítógépet, dinamittal töltött focilabdát, lézerkardot, katanával párosított sarlót, és nagyteljesítmény? defibrillátort is. De nem csak a mi repertoárunk b?vült, ellenségb?l is vannak újak. A gyárat felfegyverzett katonák védik, akik azonnal tüzet nyitnak ránk, ha egy fontosabb területre tévedünk, illetve akadnak overallos, elektromos viperával felszerelt ?rök is, kiket régen a zombik fegyelmezésére alkalmazhatott a cég, most azonban inkább mi leszünk a célpontjaik. S hogy teljes legyen a kép, kaptunk új járm?veket, illetve a ruhatárunk is b?vült, már a kalandjaink legelején át lehet öltözni, a gyár ?rszobájába érve.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Párosan szép az élet[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv] A sorozat pályafutása során el?ször co-op játékélmények is várnak ránk. Az egyjátékos kalandokba bármikor beszállhat egy barát, Frank karakterével gondoskodva róla, hogy ne váljék bel?lünk vacsora, de nem kell megijedni akkor sem, ha társunk megunta a játékot, miután kiszállt ugyanis, a gép újra átveszi a karaktere irányítását, mindenféle fennakadás nélkül. A magányos harcosoknak pedig jó hír, hogy le lehet tiltani a csatlakozási lehet?séget, hiába van bedugva a lankábel az Xbox 360 konzolunkba, buzgó ismer?seink nem tudnak majd csatlakozni hozzánk, illetve azért sem kell aggódni, hogy a gépi társunk nem teljesít jól, mi problémával nem találkoztunk. A mesterséges intelligencia mindig teszi a dolgát, nem áll az utunkba, de azért mindig közel van, nem öli meg el?lünk a zombikat, mégis megvédi magát.[/center:tef161:uz6kqkv] [center:tef161:uz6kqkv]A végigjátszás nem hosszú, de a nyolc f?küldetés azért így is elfoglal minket két-három órára, maga a cselekmény pedig izgalmas, akadnak benne fordulatok, szép számmal. Rögtön a felvezet?ben kiderül például Frank nagy titka, kés?bb megtudjuk, hogy ki segít h?seinknek eligazodni a gyárban, illetve találkozhatunk a Phenotrans rejtélyes vezet?jével is. A történet pontos megértéséhez pedig érdemes végignézni az átvezet? animációkat, s noha ezek többnyire beszélgetésekb?l állnak csak, így lesz kerek az egész, jó tudni, hogy miért harcolunk. Igazi, közel teljes érték? Dead Rising lévén pedig ezúttal is két befejezéssel találkozhatunk, az utolsó, sokat sejtet? képkockáknál fogjuk érezni, hogy mennyire megkomolyodott a sorozat, már közel sem egy értelmetlen zombi-trash, mint azt korábban gondoltuk róla.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv]Kapsz te is, ne félj[center:tef161:uz6kqkv]Sajnos nem lett tökéletes a Case West, vannak részletek, melyek mellett nem tudunk szemet hunyni. A felfegyverzett ?rök például rendkívül idegesít?ek, van, hogy egyszerre fél tucattal találkozunk, s ha megl?nek, akkor h?sünk egy pillanatra meghátrál, rendes fegyver nélkül a legjobban tesszük, ha gyorsan kereket oldunk. Idegesít? továbbá az is, hogy a játék rengeteget tölt, a gyár zónákra van osztva, s ha átlépünk a határon, akkor félperces várakozás veszi kezdetét, illetve a co-op mód se lett tökéletes. Nagyon klisés, harcolunk, és felsegítjük a másikat, ennyi az egész, ráadásul a társunk tud hátráltatni is. Ha túl messzire elmegy, akkor nem enged minket tovább a játék, a küldetés szerint be kell mennünk egy ajtón, de Frank nélkül nem lehet, ilyenkor jöhet a várakozás, és a káromkodás.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Alapos dokumentálás[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Érdekesség, hogy függetlenül a Dead Rising 2 mentéseinkt?l, rögtön a 40-es szinten kezdünk, s ha elég él?holtat küldünk a túlvilágra, akkor egészen 50-ig tornázhatjuk ezt fel, mely még egy kicsit hozzátesz ahhoz, hogy igazi folytatásként tekintsünk a játékra. A Dead Rising 2 el?zményeinek számító Case Zero kerek 400MS pontba kerül, a szintén önmagában futtatható Case West pedig 800 pont, de érdemes megvenni mindkett?t. Chuck és Katey nevadai menekülése rengeteg izgalmat kínál az els? DLC-ben, a gyártelep nyomasztó sötétsége most pedig egy teljesen más világot nyit meg el?ttünk, a játék stílusa mégis megmarad azon a laza, fekete humorú, véres úton, amit mindig is szerettünk.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]A sorozat jöv?jér?l egyel?re nem tudunk sokat, de hogy lesz Dead Rising 3, az egészen biztos. Ezt már maga David Reeves, a Capcom vezet?je is meger?sítette, s egy vele készült interjúból megtudtuk azt is, hogy a kiadó szeretné ismét a Blue Castle Games-nek adni a fejlesztéseket, az eredeti részt készít? bels? stúdiónál hatékonyabb, ha velük dolgoznak együtt. A készít?k szerint attól nem kell félni, hogy a DLC-k sikere után a sorozat epizódokban fog megjelenni, de hasonlóan a mostani triumvirátushoz, a harmadik részhez is tartozik majd bevezet?, illetve lezáró rész, ez szinte biztos.[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv][​IMG][/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]Itt végeztünk[/center:tef161:uz6kqkv][center:tef161:uz6kqkv]A Dead Rising 2: Case West összességében egy rettenetesen izgalmas, régi vonalat követ?, de mégis új élményeket adó kiegészít? lett. A zombimészárlás mindig jó móka, a tömérdek kreatív fegyver, és a látványos halálsorozat meg tud koronázni egy munkával töltött napot, tökéletes feszültség levezetés, ha leszidott a f?nök, ránk dudáltak a körúton, megáztunk, a buszon pedig öten taposták meg az új cip?nket. A kérdés már csak az: te túlélnél egy zombi-apokalipszist?[/center:tef161:uz6kqkv][/infobox:tef161:uz6kqkv]
     
  6. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: Játékok

    [ajanlo:1d5w3aoe][center:1d5w3aoe]Racedriver GRID-DVD5 [/center:1d5w3aoe][center:1d5w3aoe][rimg:1d5w3aoe]http://www.covercaratulas.com/ode/new_serv9/pc/Racedriver_Grid_-_Dvd_-_Custom_-_V2_por_pepe1428_%5Bpc%5D_80.jpg[/rimg:1d5w3aoe][/center:1d5w3aoe] [center:1d5w3aoe]Rövid info:
    Gépigény:

    Minimum Windows XP/Vista. (if running Windows Vista SP1 is recommended) DirectX 9.0c Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 CPU 1GB RAM. Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above DirectX Compatible Sound Card Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive 12.5 GB Hard Drive Space Ajánlott Windows XP/Vista. (if running Windows Vista SP1 is recommended) DirectX 9.0c Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+ 2GB RAM. Graphics Card: GeForce 8800 or ATI Radeon HD 3800 series Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card. Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive 12.5 GB Hard Drive Space Video Kartya tipusok ATI Radeon x1300, x1550, x1600, x1800, x1900, x1950, HD2600, HD2900, HD3870 NVIDIA Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8600, 8800, 9600, 9800
    M?faj Szimulátor
    Formátum:

    iso
    Kiadó: Codemasters

    Fejleszt?: Codemasters

    Típus: Autóverseny, Autós

    Hiv.Hinlap: http://www.racedrivergrid.com/?territory=EnglishUK[/center:1d5w3aoe]


    A Codemasters-es fiúk nagyon kitettek most magukért, a DiRT továbbfejlesztett Neon motorjából, az Egoból egy piszok jó, és szokatlanul élvezetes autós játékot hoztak össze. A Gridben mindenféle aszfaltszaggató gépállatot kell megzaboláznunk, és noha már a demónál is megszell?ztettük a kijelentést, csak mára vált biztossá: a Need for Speed: Pro Street csúnyán le lett iskolázva!

    A játék lelkét jelent? karriermód kezdeteiben felkéréses próbaversenyeken kell teljesítenünk, majd ha sikerrel vettük az akadályokat, és megnyertük beszállókártyánkat a száguldó világba, megalapíthatjuk saját versenyistállónkat. Itt veszi csak kezdetég igazán a játék, megalkothatjuk az autóink sablonfestését, kés?bb pedig teleaggathatjuk ?ket a sorra befutó szponzori logókkal, de a legfontosabb, hogy magunk f?nökei lehetünk az egész játék során, nincs aki dirigáljon, senkit?l nem kapunk lecseszést, önmagunknak kell teljesítenünk.
    [center:1d5w3aoe]http://diablotorrent.hu[/center:1d5w3aoe][/ajanlo:1d5w3aoe] [youtubeid:1d5w3aoe]rOHEfS0mnes[/youtubeid:1d5w3aoe]
    [rimg:1d5w3aoe]http://www.gamekapocs.hu/media/galeria/jatek/2/2709/5343/94426_normal_20071129_002.jpg[/rimg:1d5w3aoe]
    [rimg:1d5w3aoe]http://www.gamekapocs.hu/media/galeria/jatek/2/2709/5343/94420_normal_20080513_004.jpg[/rimg:1d5w3aoe]
     
  7. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    [center:358vtyeh] Új Silent Hill: Downpour információk

    Korábban már foglalkoztunk a nyolcadik Silent Hill játékkal, mely a Konami logója alatt készül és a Downpour alcímet kapta. A fejlesztési feladatokat a cseh Vatra Games végzi, akik ma a korábbinál kicsit több információt adtak ki a programjukról.


    A játék f?szerepl?je egy Murphy nev? elítélt, aki a rabszállító busz balesete után eljut Silent Hillbe, ahol ? is megismeri a valódi félelmet és rettegést. A f?szerepl?r?l viszonylag keveset tudunk, de az biztos, hogy nincs semmilyen köt?dése sem a városhoz sem pedig valamely korábbi szerepl?höz. "Murphy sztorija az Murphy sztorija és semmi köze neki Alessa vagy James történetéhez" - állította Brian Gomez, a kreatív vezet?.

    "A játék során nem tudunk meg semmit Murphy múltjáról. Tehát nem derül ki róla, hogy egy ártatlan bárányka, akit tévedésb?l ítéltek el. Nem, ? egy valódi b?nöz?, aki nem riad vissza majd semmilyen eszközt?l a túlélés érdekében." A fejleszt?k elárulták, hogy szeretnének visszatérni a pszichológiai félelemkeltéshez. Ez annyit jelent, hogy bár lesznek kisebb-nagyobb harcok a játékban, de messze nem annyi és olyan intenzitású, mint az el?dökben.

    [​IMG]

    Murphy ugyanis csak a tereptárgyakat tudja majd használni, l?fegyver alig-alig akad majd a programban és azok is viszonylag nehezen lesznek elérhet?k. Ez egyébként szándékosan alakult így. Gomez szerint ugyanis "a horror arról szól, hogy az ember sebezhet?nek érezze magát. Egy hatalmas fegyverrel és egy törhetetlen baltával a kezedben elég nehéz ezt elérni." Ahogy az el?dökben, úgy a Donwpourban is visszatérnek a logikai feladványok, melyek bizony komoly fejtörést okoznak majd a játékosoknak.

    Megváltozik a helyszín is. Ezúttal Silent Hill olyan részébe jutunk el, ahova eddig még soha nem tehettük be a lábunkat. Ezúttal a város délkeleti részében kalandozunk, ahol az olyan régi és klasszikusnak számító épületek, mint a kórházak illetve iskolák nem lesznek megtalálhatók. Helyettük bevásárló központok, business centerek és turista látványosságok alkotják majd a környezetünket.

    [​IMG]

    A kamerakezelést tekintve a készít?k visszatérnek az els? részben látott klasszikus Silent Hill megoldáshoz, vagyis keverednek majd a fix és a játékost követ? megoldások. Remélhet?leg ezek jobban meg lesznek oldva, mint pár korábbi részben, ahol sokszor a kamerakezelés okozta a legnagyobb fejfájást.

    A Silent Hill: Downpour megjelenési dátummal még nem rendelkezik, de remélhet?leg még az idén a kezünk közé foghatjuk a játékot.[/center:358vtyeh]
     
  8. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    [center:3trq1cgq]A legjobb második részek

    Sokan tartják, hogy a folytatások legtöbb esetben bizony kevés újítással rendelkeznek - már az els? részhez képest - és csak a nevük adja el ?ket. Ez sok esetben sajnos így van, ám a most felsorolásra kerül? hét "második rész" minden tekintetben felülmúlja az adott sorozat els? részét.

    Kezdetnek itt van mindjárt az Uncharted 2: Among Thieves, mellyel a Sony megmutatta, hogy a már amúgy is szinte tökéletes akció-kalandjáték els? részén is volt még mit csiszolni. A multis játékmódok, az epikus harcok, a remekül megrendezett, akciófilmbe ill? jelenetek és természetesen a pazar történetvezetés mind-mind meggy?zte a rajongókat, hogy az els? résszel Nathan Drake még épp csak bemelegített. Az idén megjelen? harmadik részt?l is csodákat várunk.

    Az Assassin's Creed II példázza a legjobban, hogy pontosan hogyan is kellene kinéznie egy folytatásnak. Ezio kalandja ugyanis minden tekintetben mérföldeket vert unalmas és kiábrándító el?djére: hatalmas bejárható területek, elképeszt?en pazar történet, remek grafika, könny? kezelhet?ség - és változatosság. Nem meglep? módon az Assassin's Creed II eladások tekintetében is lepipálta az els? részt és reméljük a harmadik epizód is hasonlóan nagyot lép majd el?re.
    [​IMG]

    A Red Dead Redemption a tavalyi év meglepetése volt. A kiadón kívül szinte senki nem hitte volna, hogy ekkora sikert arathat a Red Dead Revolver folytatása, de végül ismét a Rockstarnak lett igaza. A western-GTA kirobbanó siker lett, számos Év játéka díjat zsebelt be és eladásai is az egekbe szöktek. Épp ezért nem lenne meglep?, ha trilógiává b?vülne a franchise.

    És akkor menjünk kicsit vissza az id?ben. A Capcom Street Fighter II-je minden tekintetben lekörözte el?djét. Míg a '87-es els? részben csak Ken és Ryu közül választhattunk magunknak karaktert, addig a második epizódban már E. Honda, Chun-Li, Blanka, Zangrif, Guile és Dhalsim is szerepelt a karakterválasztó képerny?n. Ráadásul mindegyikük egyedi speciális támadásokkal rendelkezett, így mindenki megtalálhatta a saját kedvencét.

    És ha már itt tartunk, akkor érdemes foglalkozni kicsit a Street Fighter legnagyobb riválisával is. A Mortal Kombat II is képes volt megújulni az amúgy is forradalmi els? részhez képest. A folytatás brutálisabb, szebb, gyorsabb volt, mint az els? rész - ráadásul itt is jóval több karakter közül választhattak a játékosok. Továbbá a Fatality mellett megjelent a Babality és a Friendship rendszere is, melyek jópofa lezárását jelentették egy-egy véres küzdelemnek.

    És természetesen nem maradhat ki minden id?k egyik legjobb játéka, a Half-Life 2 sem, mellyel a Valve tovább tökéletesítette az amúgy is korszakalkotónak számító els? részt. A fejleszt?k képesek voltak egy újabb pazar történettel el?állni, melyhez sikerült remek karaktereket és környezetet adni. Fejl?dött a grafika, kaptunk új fegyvereket (Gravity Gun - talán a legismertebb) és a Half-Life 2-ben láthattuk minden id?k legjobb fizikáját is. Reméljük a harmadik részre már nem kell sokat várnunk.
    [/center:3trq1cgq]
     
  9. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:1capj86x][center:1capj86x]Idén érkezik a Wicher 2[/center:1capj86x][center:1capj86x][​IMG][/center:1capj86x][center:1capj86x]A játék els? epizódja hatalmas meglepetést okozott, ugyanis rengeteg példányban kelt el...

    Az els? rész teljesen ismeretlen készít?kt?l érkezett, de mégis hatalmas sikereket hozott a játék. A f? karaktert Andrzej Sapkowski, lengyel író ihlette.
    [/center:1capj86x][center:1capj86x][​IMG][/center:1capj86x][center:1capj86x]A játék a harcokról szól[/center:1capj86x][center:1capj86x]Egy fantáziajátékról van szó, amely kicsit talán a World of Warcraft-hoz és a klasszikus Dragon Age-hez hasonlítható. A Wicher els? része ugyan nem gy?zte le a a BioWare hatalmas játékát, a Mass Effect-et, de egy kezd? játéktól ilyen kaliber? sikereket senki sem várt. Az új projektr?l nem sokat lehet még tudni, de annyit elárultak, hogy az els? játék folytatásáról van szó. A Wicher 2 az Assassin's of Kings alcímet kapta.[/center:1capj86x][center:1capj86x][youtubeid:1capj86x]R6KU8CmWJcg[/youtubeid:1capj86x][/center:1capj86x][center:1capj86x]Trailer[/center:1capj86x][center:1capj86x]Egy kis különlegesség lesz azonban a játékban, ugyanis attól függ?en, hogy hogyan játszunk, 16 féle végz?déssel érhet véget a játék. A képek azt mutatják, hogy a játék remekül sikerült, ahogyan az el?z? rész is. A grafika még tökéletesebb lett, mint volt. A készít?k szerint jó esély van rá, hogy a játék májusban már a boltokba kerüljön. A játék a boltba kerülésekor várhatóan ugyan annyiba fog kerülni, mint az els? rész a megjelenésekor[/center:1capj86x][center:1capj86x][​IMG][/center:1capj86x][center:1capj86x]Sárkányok ellen[/center:1capj86x][/infobox:1capj86x]
     
  10. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:y1v16fel][center:y1v16fel]Néhány új adat érkezett az X-Men új részér?l[/center:y1v16fel]2011. jan. 18., kedd, 07.25.27 CET[center:y1v16fel][​IMG][/center:y1v16fel][center:y1v16fel]Természetesen az X-Men Destiny-r?l beszélünk, amely idén fog majd a boltokba kerülni...

    A játékot a Silicon Knights készíti el, amely játék természetesen a Marvel Comics alapján fog majd elkészülni, vagyis lesznek majd ismer?s részek a játék során.
    [/center:y1v16fel][center:y1v16fel][​IMG][/center:y1v16fel][center:y1v16fel]Egy korábbi X-Men epizód[/center:y1v16fel][center:y1v16fel]Még a név sem volt eddig 100%-os, de a rengeteg leht?ség közül végül a Destiny mellett döntöttek, amelynek jelentése egyszer?en csak annyi, hogy sors, végzet. A játékban nagy mértékben közrem?ködik az Activision is. PC-re nem fog megérkezni, csak PlayStation 3-ra illetve Xbox 360-ra lesz majd elérhet?. Az alaptörténetet talán majdnem mindenki ismeri. Maga a f?h?s, azaz X-Men is egy mutáns, aki karmokkal rendelkezik, amelyek visszahúzhatóak.[/center:y1v16fel][center:y1v16fel][youtubeid:y1v16fel]X_asOwspbUQ[/youtubeid:y1v16fel][/center:y1v16fel][center:y1v16fel]A trailer nem sokat mutat[/center:y1v16fel][center:y1v16fel]Leszenek a játék során úgynevezett ani-mutant küldetések is. A játékról azonban még mindig nem sok információ van, egyel?re nem ismert az érkezési dátum, a játéktörténet és még lehetne sorolni. Az érkezési dátumról mindössze annyit lehet tudni, hogy talán az év végén valamikor érkezik meg. A készít?k azt mondták, hogy fergeteges grafikára számíthatunk, és, hogy az irányítás is rendkívül egyszer? lesz majd. Természetesen az ellenségek is a Marvel Comics alapján kerülnek megformálásra.[/center:y1v16fel][center:y1v16fel][​IMG][/center:y1v16fel][center:y1v16fel]Ez a grafika még persze nem végleges[/center:y1v16fel][/infobox:y1v16fel]
     
  11. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    [center:1lubkydh]Az els? Fifa 12 részletek

    Az EA Sports egyik legbiztosabb pénzbevételi forrását a Fifa-franchise jelenti, mely azért már megélt egy-két mélypontot is. Egy id?ben a fejleszt?k - igazi konkurencia hiányában - egy kissé elkényelmesedtek és minimális újítással próbáltak minél nagyobbat kaszálni.


    Szerencsére az utóbbi pár évben szemléletváltás történt és már nem csak az évszámot cserélgetik le a Fifa címke mögött, hanem valódi, tartalmi változtatásokat is tapasztalhatnak a rajongók. A legtöbb játékos számára a Fifa 11 jelenti a focis játékok csúcsát, ez az abszolút kedvenc, de az EA Sports szerint még mindig van hova fejl?dni.

    Legalábbis err?l beszélt a sorozat producere, David Rutter, aki hajlandó volt pár részletet is elárulni az újításokról. Rutter szerint "van egy képzeletbeli listája, melyeken azon területek szerepelnek, melyeken az új részben változtatni akarnak." És a jelekb?l ítélve szinte minden területen lesz valami javulás - és most nem a külcsínre kell gondolni, az természetesen megkapja a megszokott tuningot.

    [​IMG]

    "Úgy vélem, hogy remek munkát végeztünk a Personality Plus lehet?séggel (a Fifa 11-ben bukkant fel el?ször), de az MI még mindig nem tökéletes. A legjobb példa erre a csapatjáték hiánya. Ha például a kimagasló méretekkel rendelkez? Peter Crouch beáll a játékba, akkor a gép eddig nem használta ki a testméretéb?l adódó el?nyöket. Ez a 12-es kiadásban megváltozik, mivel ezt majd felismeri az MI és sokkal több beívelést láthatunk majd."

    "Változnak majd a játékot ilyen-olyan módon megszakító jelenetek is. Engem teljesen frusztrált, ha nem tudtam gyorsan elvégezni egy bedobást vagy nem tudtam gyorsan kiválasztani azt, hogy ki l?je a szabadrúgást. Ezen változtatunk és mostantól nem kell majd a menükbe visszalépve beállítgatni ezeket, hanem ott helyben, a labda mögött válthatunk embert."

    [​IMG]

    Rutter ugyanakkor azt is elárulta, hogy a Fifa sorozat elindul egy tematikus irányba. Ez annyit jelent, hogy nem csak kifejezetten a mérk?zésekre koncentrálnak majd, hanem azt azokat körülvev? légkörre, az egész játék "lelkére".

    "Ezek alatt az olyan jeleneteket értem, mint amikor például egy játékos egy korábbi csapata ellen lép pályára. Ilyenkor a néz?k kifütyülik, ha megkapja a labdát, az ellenfél véd?i eredményesebben lépnek fel vele szemben (hiszen nagyjából ismerik a játékost) és sokkal agresszívebben viselkednek vele egykori társai. És ekkor jön rá majd mindenki, hogy 'h?ha, a Fifa megérti, hogy ez nem csak egy egyszer? játék, hanem egy egész életforma!'"


    Mivel hivatalos képekkel még nem szolgálhatunk, így a fent látható fotók a Fifa 11-b?l származnak. De amint lesznek friss információk illetve képek, azonnal beszámolunk róluk.[/center:1lubkydh]
     
  12. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Need for Speed Shift 2: Unleashed információk

    [center:2ubosd4i]Need for Speed Shift 2: Unleashed információk

    Az Electronic Arts sikeresen támasztotta fel a korábban csökken? népszer?séggel bíró Need for Speed sorozatot. Ennek els? lépése volt, mikor megjelentették a komoly szimulátornak számító Shift els? részét, mely szép sikert aratott.

    Ennek láttán a kiadó zöld utat adott a folytatásnak is, melyet Unleashed alcímmel kereshetünk majd az üzletekben március 25-t?l. A kiadó már korábban is nyilatkozott magáról a programról, ám a mai napon újabb érdekességek láttak napvilágot. A lista elég impozáns és az els? részb?l kiindulva bízhatunk is a fejleszt?kben.

    [​IMG]

    A fejleszt?k átalakítják az els? részben debütált sisakkamerát is. A "beleélést új szintre emel?" lehet?ség ezúttal sokkal realisztikusabban m?ködik majd, vagyis a fejünk pontosan úgy reagál majd egy-egy eseményre, ahogy azt a valóságban is tenné. Érezni lehet majd a gyorsulást, a fékezéseket, a bukkanókat és minden egyéb, az autóra hatással lév? küls? körülményt.

    A Hot Pursuitban debütált Autolog nagy sikert aratott, így nem meglep? módon a Shift 2: Unleashedben is visszatér majd. Tehát itt is lehet?ségünk lesz az ismer?seinkkel versenyezni, a karrierünk egyes eseményeit közzé tenni, beszélgetni, versenyeket szervezni stb.


    [​IMG]

    "A Shift 2: Unleashed újraértelmezi az autó szimulátorok fogalmát" - áll a közleményben. A bejelentés szerint részt vehetünk a FIA GT1 Világbajnokságán és a GT3 Európai Bajnokságán is, ráadásul valós versenyz?k, pályák és autók szerepelnek majd a kínálatban. A karriermódban nem csak "versenyautók" szerepelnek majd, hanem a retro és a muscle kategória is képviselteti magát.

    A szimulátorok kedvel?inek jó hír lehet, hogy a Shift 2: Unleashedben lehet?ségünk lesz a legutolsó csavarig belenyúlni az autónkba és bármilyen állítás, változtatás komoly hatással lehet a teljesítményünkre. A felhozatal is elég impozáns: a hírek szerint több mint 130 licenszelt autó szerepel majd a kínálatban, melyek között ott lesz a Nissan GT-R GT1, a McLaren MP4-12C és a GUMPERT Apollo is.

    A fentieken felül az Electronic Arts azt is bejelentette, hogy a "Shift 2: Unleashed lesz minden id?k legjobb autós szimulátora". Március 25-én meglátjuk.[/center:2ubosd4i]
     
  13. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:3msouxdq][center:3msouxdq]Mindjack - Elmerablók[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]2031-et írunk. Társadalmunk gazdag jöv? elé néz, a technikai forradalom hosszú évek után végre rávezetett minket a fellendülés egyirányú útjára. Világunk átadta magát a számítógépeknek, közel vagyunk ahhoz, hogy megoldást találjunk betegségre, éhínségre, háborúra, s mindazon problémákra, melyek az emberiséget évszázadok óta fojtogatják. A büszke tökéletesség azonban csak látszólagos, a változó korral a világ kormányai nem tudnak lépést tartani. Új er?k kezdték ostromolni köztársaságunk falait, a gazdaság fogaskerekei önálló életre keltek, a multinacionális cégek részt akarnak az irányításból. Követelésük tiszta és egyértelm?, a felfegyverzett magánhadseregek fenyegetettsége valós, egyel?re a mi játékszabályaink szerint játszanak, de ki tudja, hogy mi lesz kés?bb.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Welcome to San Mira[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Jim Corbijn, kiképzett kormányügynök, a Különleges Er?k tisztje, a haza szolgálatának szentelte életét. Családja nincsen, felesége, Marie halott, nem ismer félelmet, els?ként viszonozza a tüzet, és ha kell, puszta kézzel száll szembe egy egész osztagnyi terroristával. Jelenleg a Federal Intelligence Agencynél teljesít szolgálatot, társai szerint ?rült, felettesei szerint briliáns katona, s azon kevesek egyike, akik a Direct Intervention Force elit seregébe is bebocsátást nyertek. Katonai karrierje csúcsán van, legújabb küldetése azonban ingoványos talajra tereli. A parancs szerint meg kell figyelnie egy Rachel Weiss nev? kémet. A magát független tanácsadónak nevez?, igen dekoratív hölgy korábban harcolt az észak-ázsiai háborúban, két kitüntetéssel tért haza, s most a legnagyobb, legbefolyásosabb cégek ellen dolgozik. Munkája hibátlan, megrendel?inek kiléte titkos, hallgatását óriási tiszteletdíj biztosítja.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]S az akció kezdetét veszi[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A krómborítású terek, keményített ruházatú emberek, és csillogó felh?karcolók hamis képe gyorsan szertefoszlik, a színfalak mögött egy modern technológia uralta, veszélyekkel teli világ elevenedik meg. Kalandjaink a f?város repül?terén kezd?dnek, h?sünk felt?nés nélkül követi célpontját, Miss Weisst, egy idegen azonban leleplezi ?t, verekedés tör ki, majd fegyveresek rontanak az épületbe. Ezen a ponton megállíthatatlan akcióhullám indul útjára, az események sodrása Corbijnt és Weisst társakká kovácsolja, a páros pedig addig nem nyugszik, míg ki nem deríti, hogy ki áll a támadáshullám mögött, és legf?képpen, hogy miért ennyire fontos az életük.[/center:3msouxdq]Hatalmas t?zharcok, és véres összecsapások várnak ránk San Mira városában, a Mindjack azonban nem egy hagyományos akciójáték. A nagy kaliber? géppuskákon, és az újratölt?d? páncélzaton kívül h?sünknek ugyanis van még egy hatalmas fegyvere, a Wanderer, mely lehet?vé teszi, hogy bemásszon mások fejébe, és uralkodjon felettük. A katonai fegyvereket gyártó Nerkas Solutions találmánya eredetileg a gyors gondolatcserékre lett kifejlesztve, ám miután hackerek feltörték a hálózatot, a régi vágású Bluetooth headset képét mutató eszközzel már nem csak információt, de tetteket, vagy tettekre felbujtó gondolatokat is lehet közvetíteni. A játék pedig ki is használja ezt. Akció közben sokszor elég egy gombnyomás ahhoz, hogy hatalmas felfordulást okozzunk, a helyzet iróniájaként pedig éppen a Nerkas magánkatonái vadásznak ránk, akik most els? kézb?l tapasztalhatják meg a gyilkos fegyver hatását.[center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Elmerabló[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Az eszközt többféle módon használhatjuk. A mindhack funkcióval h?sünk elméje kiszáll a testéb?l, és átkerül egy másik emberbe, de robotok, és állatok felett is át tudja venni az irányítást. Az eredeti karakter harcol tovább, míg mi mást irányítunk. Civileket és álló gépeket azonnal kontroll alá lehet vonni, katonákat és más támadókat viszont csak akkor, ha azok megsebesültek, és képtelenek védekezni. A gyilkos tudatmódosítás másik lehet?sége a mindslave, melyhez nem is kell, hogy h?sünk elhagyja a testét, egyszer?en kiválasztja a célpontot, s amennyiben az elég gyenge már, kezd?dhet az átváltoztatás. Ilyenkor csak meg kell nyomnunk egy gombot, s a Wanderer különleges kék ereje megbabonázza ?t, az ember néhány pillanat múlva a mi oldalunkon kezd tovább harcolni, s addig nem adja fel, míg nem végzünk, vagy ? maga el nem esik. A harmadik, és egyben végs? funkció pedig a gyógyítás, ha meglátjuk, hogy társunk sebesülten terül el mellettünk, akkor fel tudjuk ?k kelteni, ám nagyon kell figyelni, mert ha közben mi is a sorsára jutunk, oda a küldetés.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Kezd forró lenni a helyzet[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A játékmenet pörg?s és izzasztó, egy pillanatra sincs megállás. Karakterünket küls? nézetb?l irányíthatjuk, a fedezékrendszernek köszönhet?en pedig masszív el?renyomulásban lesz részünk, lehet vet?dni, verekedni és túszt ejteni, a lel?tt ellenfelekért cserébe pedig tapasztalatpontokat kapunk. A plugin rendszernek köszönhet?en h?sünk képességei fejleszthet?ek, meg lehet növelni az életerejét, javíthatjuk a célzását, és csiszolhatjuk a mindhack képességeket is, azonban ehhez ki kell lépni a f?menübe, játék közben nincsen lehet?ség belepiszkálni. Ez rendesen megköti a kezünket, s hasonló, folyamatosan kísért? negatívum, hogy mindig nullázzák az arzenálunkat. Elmemódosított követ?ink a nagyobb csaták után holtan esnek össze, a felvett fegyverek és gránátok a pályák végén elt?nnek, a tölt?képerny? után pedig sz?zen indulunk tovább, mely nyilván izgalmassá teszi a játékot, de hatalmasat ront a hitelén. De hasonlóan csapnivalóak a boss harcok is. Míg máshol ki kell tanulni a f?ellenség mozgását, és keresni a gyenge pontokat, addig itt felesleges vele tör?dnünk, ha nem figyelünk az óriásrobotra, és csak a vele együtt támadó gyalogos katonákat tizedeljük, akkor egy id? után feladja a harcot, és magától felrobban.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A kampányt egyedül, illetve co-op módban is végigjátszhatjuk, a részletek mégis ez utóbbira lettek kihegyezve. A single player rész olyan, mintha online lennénk, az akciósorozatot nem lehet megállítani, a képerny? bal alsó sarkában pedig úgy látjuk a találatokat, mintha multiznánk. Kiírják a nevünket, majd azt, hogy kit l?ttünk le, a kett? között pedig egy ikon jelzi, hogy mi okozta a halált, fejlövés, hagyományos találat, vagy gránát, mindez pedig olyan érzéseket táplál, mintha az egyjátékos mód teher lenne a Mindjack számára. A gépi segít?k ráadásul rendkívül buták is, társunk a legnagyobb harcok közepén rendszeresen átsétál el?ttünk, elállja az utat, vagy el?rerohan, egyszer?en nem lehet neki parancsolni, hiába lenne a támogatására hatalmas szükség. A dolgunkat nehezíti, hogy így komolyabb stratégiákat sem tudunk bevetni, Weiss kisasszony önfej?sége sokszor nem csak a saját halálát, de a mi bukásunkat is okozza, s akkor az ellenségekr?l még nem is beszéltünk. A rend?rök és Nerkas katonák hajlamosak össze-vissza bóklászni a pályán, néha elfutnak mellettünk, máskor pedig bambán állnak, és egészen addig nem csinálnak semmit, míg mi meg nem húzzuk a ravaszt.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Metro 2031, Moszkvában rosszabb a helyzet[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A látvány közepesnek mondható. Nincsenek komoly grafikai megoldások, az élek recések, a karakterek kidolgozása hanyag, a robbanások és a lángok pedig kifejezetten csúnyák, az összkép mégis elfogadhatónak, kellemesnek mondható, nincsen vele különösebb baj. Az alumíniummal borított belvárosi helyszínek, és a sötét, koszos mellékutcák elvarázsolják az embert, s még ha a történet nem is egy Asimov-bestseller, igazi sci-fi hangulatban lesz része annak, aki belekóstol a Mindjack részleteibe. A hangzás viszont kifejezetten gyengére sikerült, a fegyverek monoton darálása, és a szerepl?k üres fecsegése kiborító tud lenni, zenéb?l nem kapunk semmi maradandót, ráadásul a szavatosság se mondható különösen er?snek. A kalandokba könnyen bele lehet unni, a cselekmény zavaros, nem látjuk, hogy az id? múlásával igazán közelebb kerülnénk a megoldáshoz, a játékmenet gyengeségei, és a felvehet?, gy?jthet? tárgyak hiánya miatt hamar feladjuk az egészet, néhány óra játék után már nem vagyunk kíváncsiak a befejezésre.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Ilyenkor jön jól a segítség[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A játékélményt egy barát jelenléte persze nagyban megnöveli. A páros bevetések rengeteg izgalmat és szórakozást nyújtanak, a társunk megkapja ugyanazokat a képességeket, mint mi, még karaktert is cserélhetünk, s a legjobb, amit korábban egyetlen játékban sem láttunk, hogy nem csak hozzánk, de az ellenségeinkhez is lehet csatlakozni. Ilyenkor a másik csapat megkapja a piros szín? Wanderer energiát, s az egyjátékos kampány egy csapásra nyüzsg? hatszerepl?s multiplayer leszámolásba csap át, egyszerre haladunk a történettel, és verjük el a barátokat. A rendszer jól m?ködik, visz egy kis színt az amúgy egyhangú kihívásokba, s egyben a játékot is megmenti a teljes bukástól.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Konzolos cím lévén természetesen ezúttal is gy?jthetünk achievementeket, meg trófeákat. A történet fordulatai összesen 120G-t érnek, mondjuk nem is komoly az egész, míg a maradék 880G szintlépésekb?l, többjátékos eredményekb?l, illetve egyéni teljesítményekb?l áll össze, egy végigjátszás alatt pedig a felét könnyedén el is érhetjük. Lépjünk a 30-as, majd az 50-es szintre, törjünk be 100 civil fejébe, állítsunk magunk mellé egyszerre négy segít?t, vagy vegyük át az irányítást egy harci robot felett, és nyírjunk ki húsz embert, csupa klasszikus elvárások ezek, nincs mit magyarázni egyiken sem.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq][center:3msouxdq]Sötét jöv? elé nézünk[/center:3msouxdq][center:3msouxdq]A Mindjack nem kifejezetten jó játék, a januári nagy pangásban mégis érdemes kipróbálni. Az ötlet, hogy ellenségként szálljunk be másnak az egyjátékos kampányába, és a mienket is felkavarhassa bárki, egyszer?en fantasztikus, nagy kár, hogy minden más csak éppen, hogy megüti az átlagos szintet. A játékmenet pörg?s és izgalmas, viszont a történet zavaros, a cselekmény nem tart sehová, a játékmenet fárasztó, a kivitelezés gyenge, a szerepjátékos elemek pedig teljesen el vannak nyomva. Corbijn b?rében így nem tudjuk magunkat igazán jól érezni.[/center:3msouxdq][center:3msouxdq][​IMG][/center:3msouxdq]Platformok: Playstation 3, Xbox 360
    Tesztelt platform: Xbox 360[/infobox:3msouxdq]
     
  14. zselemen /

    Csatlakozott:
    2011. február 05.
    Hozzászólások:
    2
    Kapott lájkok:
    0
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: Játékok

    Star Wars: The Force Unleashed II

    [rimg:qt2rawv6]http://www.imageserve.info/img_store/2010/10/25/8/827k_426_600.jpg[/rimg:qt2rawv6]

    A LucasArts fejleszt?i gárdája utolsó játékának továbbfejlesztése, mely ezúttal sem keveset ad a látványra. A hivatalos történet a jó oldal vonalát viszi tovább, melynek keretein belül, f? feladatunk az lesz, hogy megtaláljuk önmagunkat.

    Gépigény:
    • Minimum specs
    Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 5200+
    Memory: 2 GB RAM
    Video: 256 MB Video Memory with Shader 3.0 support - ATI Radeon HD 2600 / NVIDIA GeForce 8600 GT
    Hard disk space: 10GB

    • Recommended specs
    Processor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or AMD Athlon X2 6000+
    Video: 256 MB Video Memory with Shader 3.0 support - ATI Radeon HD 4800 / NVIDIA GeForce GTX 260

    M?faj: akciójáték

    [rimg:qt2rawv6]http://www.imageserve.info/img_store/2010/10/22/g/gkc_640_360_640_360.jpg[/rimg:qt2rawv6]
    [rimg:qt2rawv6]http://www.imageserve.info/img_store/2010/10/22/g/gr8_640_360_640_360.jpg[/rimg:qt2rawv6]

    [BBvideo 425,350:qt2rawv6]http://www.youtube.com/watch?v=v3AewbrIc1Y[/BBvideo:qt2rawv6]

    http://bithumen.be/details.php?id=160893
     
  15. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    Az Igazság Kardja - az új magyar stratégiai játék

    Új csapat alakult hazánkban, akik szintén játékfejlesztésre adták a fejüket. A 4villanás nevet visel? brigád els? játékának rögtön egy stratégiai játékot választott, mely a II. világháború idején játszódik.

    Ez nem annyira meglep?, hiszen a hazai fejleszt?k többsége ebben a m?fajban indul, de vannak, akik megpróbálnak valami egyedit, eddig nem látott extrát bevinni a m?fajba. Ennek legékesebb példája a S.W.I.N.E., melyben a disznók és nyulak csatáját vívhattuk meg. A hivatalosan Sword of Justice címet visel? 4villanás program is újít: ezúttal ugyanis a Magyarország területén zajló csatákat vívhatjuk meg.

    "Mivel ma, nem hogy játékot, de egy háborús filmet sem találunk, amiben MI magyarok lennénk a f?szerepl?k, az ötlet adott volt" - áll a hivatalos közleményben. "Bár nem igazán hallunk róla, nekünk is volt szerepünk a nagy háborúkban, mind Európában, mind úgy, mint a világháborúkban. Ezt próbáljuk kihasználni, és képet adni arról, hogy mit is 'm?veltünk' mi. A játék lehet?séget ad arra, hogy a történelmi tényeket elferdítsük, így akár azokat a csatákat is meg nyerhetünk, amit a valóságban esetleg elveszítettünk. Ez természetesen kihat a játékmenetére is, de hogy hogyan azt már Nektek kell majd kideríteni!"
    [​IMG]

    Lássuk, mit is kínál a Sword of Justice a játékmenetet tekintve. Az els? és a készít?k számára a legfontosabb tény, hogy a gép nem csal majd a játékban. Ezen felül az egységek paraméterei, képességei jól átlátható módon lesznek prezentálva. Minden egység 3 kategóriában (védelem, támadás, irányítás) 6 szinten fejleszthet?. Fontos, hogy valódi szerep jut a parancsnoknak, akik alatt harcoló egységek számos el?nyt élvezhetnek.

    A Mesterséges Intelligenciára is nagyon odafigyelnek. A gyalogos egységek például harc esetén automatikusan fedezéket keresnek, vagyis nem állnak meg és kezdenek el lövöldözni a nyílt terepen biztos célpontot nyújtva az ellenfélnek. Az egységek lövésének pontossága, távolsága, nagyban függ majd az adott egység fejlettségi szintjét?l. Stratégiai játéktól szokatlan módon manuálisan gombokkal is irányíthatóak lesznek az egységek és ilyenkor célozni az egérrel tudunk majd.
    [youtubeid:bb52tcoo]kMEDbXeRlxk[/youtubeid:bb52tcoo]

    Minden egységnek van egy az életén kívül egy morál értéke, ami a harci helyzett?l függ. A morál elfogyásával akár meg is futamodhat az adott egység. Az egységek állapota (mennyire sérül), vizuálisan megjelenik (füst, lángok) és ez nagyban befolyásolja majd a kezelhet?ségét, a támadó erejét. Természetesen lehet?ség lesz ezen egységek javítására, gyógyítására, de a parancsnok hatósugarában lév? egységek például automatikusan visszatérnek majd a bázisra javítás céljából.


    Lehet?ség lesz a parancsok késleltetésére is. Ez a körökre osztott játékokhoz hasonlóan valósul meg: megadhatjuk egy egységnek hogy akkor menjen a megadott pontra, ha erre globális parancsot kap, addig várakozik. A parancs kiadásakor minden egység elindul. A csoportos egységek mozgása, idomul a leglassabb járm?hez. Minden egységnek külön lehet állítani milyen harcmodort, alkalmazzon. Örömteli hír, hogy a kampány hadjáratot nem csak egyedül, hanem egy másik emberrel ko-operative is végig lehet játszani. Az utolsó pedig az, hogy nincs nehézségi fokozat: a játékos szintjéhez igazodik a gép.

    Sajnos megjelenési dátummal még nem tudunk szolgálni, de figyelemmel követjük a játék alakulását.
     
  16. fezsoo /

    Csatlakozott:
    2010. július 25.
    Hozzászólások:
    517
    Kapott lájkok:
    10
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: PC

    Need for Speed Shift 2: Unleashed információk

    Az Electronic Arts sikeresen támasztotta fel a korábban csökken? népszer?séggel bíró Need for Speed sorozatot. Ennek els? lépése volt, mikor megjelentették a komoly szimulátornak számító Shift els? részét, mely szép sikert aratott.

    Ennek láttán a kiadó zöld utat adott a folytatásnak is, melyet Unleashed alcímmel kereshetünk majd az üzletekben március 25-t?l. A kiadó már korábban is nyilatkozott magáról a programról, ám a mai napon újabb érdekességek láttak napvilágot. A lista elég impozáns és az els? részb?l kiindulva bízhatunk is a fejleszt?kben.

    [​IMG]

    A fejleszt?k átalakítják az els? részben debütált sisakkamerát is. A "beleélést új szintre emel?" lehet?ség ezúttal sokkal realisztikusabban m?ködik majd, vagyis a fejünk pontosan úgy reagál majd egy-egy eseményre, ahogy azt a valóságban is tenné. Érezni lehet majd a gyorsulást, a fékezéseket, a bukkanókat és minden egyéb, az autóra hatással lév? küls? körülményt.

    A Hot Pursuitban debütált Autolog nagy sikert aratott, így nem meglep? módon a Shift 2: Unleashedben is visszatér majd. Tehát itt is lehet?ségünk lesz az ismer?seinkkel versenyezni, a karrierünk egyes eseményeit közzé tenni, beszélgetni, versenyeket szervezni stb.

    [​IMG]

    "A Shift 2: Unleashed újraértelmezi az autó szimulátorok fogalmát" - áll a közleményben. A bejelentés szerint részt vehetünk a FIA GT1 Világbajnokságán és a GT3 Európai Bajnokságán is, ráadásul valós versenyz?k, pályák és autók szerepelnek majd a kínálatban. A karriermódban nem csak "versenyautók" szerepelnek majd, hanem a retro és a muscle kategória is képviselteti magát.

    A szimulátorok kedvel?inek jó hír lehet, hogy a Shift 2: Unleashedben lehet?ségünk lesz a legutolsó csavarig belenyúlni az autónkba és bármilyen állítás, változtatás komoly hatással lehet a teljesítményünkre. A felhozatal is elég impozáns: a hírek szerint több mint 130 licenszelt autó szerepel majd a kínálatban, melyek között ott lesz a Nissan GT-R GT1, a McLaren MP4-12C és a GUMPERT Apollo is.

    A fentieken felül az Electronic Arts azt is bejelentette, hogy a "Shift 2: Unleashed lesz minden id?k legjobb autós szimulátora". Március 25-én meglátjuk.
     
  17. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:3se8kh72][center:3se8kh72]Március 15-én érkezik a MotoGP 10/11[/center:3se8kh72][center:3se8kh72]A Capcom úgy id?zítette a játékot, hogy néhány nappal a valós MotoGP indulás el?tt jelenjen meg...[/center:3se8kh72][center:3se8kh72][​IMG][/center:3se8kh72][center:3se8kh72]A játék természetesen teljesen h?en fogja tükrözni a motorsportot, így például a játékban a verseny szintén Qatar-ban kezd?dik majd.[/center:3se8kh72][center:3se8kh72][​IMG][/center:3se8kh72][center:3se8kh72]A játék nem lesz 3D[/center:3se8kh72][center:3se8kh72]Ezek azonban nem új dolgok, hiszen a korábbi MotoGP sorozatoknál is ugyan így volt. Természetesen a versenyz?k már a 2011-es szerz?déseknek megfelel?en szerepelnek majd a játékban, mindenki a valóságnak megfelel? csapatnál. A március 15-i megjelenés természetesen az Észak-Amerikai megjelenést illeti, Európába majd csak néhány nappal kés?bb érkezik meg. A PC változata sajnos még nincsen tervben, de nem kizárt, hogy kés?bb meg fog érkezni PC-re is.[/center:3se8kh72][center:3se8kh72][youtubeid:3se8kh72]vRrT61YoqnU[/youtubeid:3se8kh72][/center:3se8kh72][center:3se8kh72]Bemutató trailer[/center:3se8kh72][center:3se8kh72]Ez azt jelenti, hogy a március 15-i megjelenés PlayStation 3-ra vonatkozik, még Xbox 360-ra is csak kicsit kés?bb érkezik meg a játék. A játék grafikája olyannyira kidolgozott, hogy még a bukósisak alatt is kirajzolódnak a versenyz?k arcai. A játékban ahogyan azt már megszokhattuk, többféle játékmód közül választhatunk, lejátszhatjuk a teljes idényt, de persze time trial és egyéb módokban is élvezhetjük majd a játékot.[/center:3se8kh72][center:3se8kh72][​IMG][/center:3se8kh72][center:3se8kh72]A "király" kategória[/center:3se8kh72][center:3se8kh72]A játékban akár online módban is kipróbálhatjuk majd magunkat, ebben a módban versenyenként 20 játékos lesz támogatva. Ezen felül carrier módban 1 versenyz?t (például egy barátunkat) beszervezhetünk, így együtt és végig lehet játszani a szezont.[/center:3se8kh72][/infobox:3se8kh72]
     
  18. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: Játékok

    [ajanlo:ye0c5hy7]Test.Drive.Unlimited.2-SKIDROW

    [center:ye0c5hy7]Formátum:iso[/center:ye0c5hy7]

    [center:ye0c5hy7]Kép:[/center:ye0c5hy7][rimg:ye0c5hy7]http://noob.hu/2011/02/07/3zxq_425_600.jpg[/rimg:ye0c5hy7]
    [center:ye0c5hy7]Rövid info:[/center:ye0c5hy7]
    Ismertet?



    Test Drive Unlimited 2 (2011)



    M?faj: verseny



    A Test Drive-széria legújabb darabja, amellett, hogy megtartja az el?z? rész sokat dicsért és népszer? multiplayer módjának minden jóságát, grafikai szempontból és a játékmenet tekintetében is egy új szintre emeli a sorozatot. A folytatásban ugyanis végre id?járási jelenségekkel és napszak ciklusokkal találkozhatunk, illetve a drágábbnál drágább, mértani pontossággal megjelenített és egy bizonyos szintig személyre szabható autóink már nem sérthetetlenek, nagyon is vigyázni kell rájuk. Továbbá az Eden egy kib?vített, a barátainkkal online is végigjátszható szólistamódot is összehozott, melynek során egy új szigetet barangolhatunk be.





    Gépigény:



    Intel Processor - Core 2 Duo E4500 2.2GHz

    AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 4400+

    Nvidia Graphics Card - GeForce GTX 280

    ATI Graphics Card - Radeon HD 4870

    RAM (Memory) - 2 GB Can I Run It Tools

    •Hard Disk Space - 14 GB [center:ye0c5hy7] http://diablotorrent.hu [/center:ye0c5hy7][/ajanlo:ye0c5hy7]
     
  19. drogba № /

    Csatlakozott:
    2010. augusztus 29.
    Hozzászólások:
    19,281
    Kapott lájkok:
    33
    Beküldött adatlapok:
    0
    Foglalkozás:
    Pincér
    Re: PC

    [infobox:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG]TDU 2 - Ibizán es?s id? várható[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]A Test Drive-sorozat történetén már egyszer átfutottunk, így kár lenne azzal kezdeni a bevezet?t, hogy az egykor szép napokat él? széria hosszantartó pokoljárás után tért meg az Eden Games karjai közt. Maradjunk tehát annyiban, hogy az els? Test Drive Unlimted összes hibája ellenére is meghódította a rajongók szívét, és a jelen konzolgeneráció egyik legjátszottabb autós játéka lett. Ilyen pedigrével pedig illik min?ségi folytatást csinálni, pláne, hogy a hosszabb, nagyobb, vágatlan recepthez nyúlva még csak kockázatot sem vállalunk. Hosszú várakozás után végül megérkezett a TDU2, ami bár jó lett, közel sem tette többé a Test Drive játékokat.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Limitált szórakozás?
    [/center:36jun6tf]
    [center:36jun6tf]Az els? és legnyilvánvalóbb észrevétel, amit a játék elindítása után tehetünk, az, hogy nagyjából minden maradt a régiben. A bejárható terület persze sokkal nagyobb, és az autóválaszték is tágult, de ezen felül csak apróságok térnek el a már megszokott mili?t?l. A hangulat és a játékmenet nagyrészt érintetlen maradt, s bár a korábbi hiányosságokat igyekeztek pótolni, ez nem zárja ki, hogy a készít?k ne ütköznének újabb akadályokba. Hiába tehát a hatalmas játéktér és a kismillió szociális opció, ha ezek nagy része értelmetlen, és a cél most is csak a nyers gy?jt?szenvedély kielégítése.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]? Jen?, a f?h?s. Egy kicsit szégyell?s, mit ne mondjak...[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Történetünk (sajnos van ilyen, de hál' istennek nem veszi komolyan magát) saját avatarunk kiválasztásával indul, valahogy úgy, ahogy az anno els? részben is. Ruhát, frizurát, kiegészít?ket módosíthatunk karakterünkön, de például az arcát nem - legalábbis nem úgy, ahogy azt a többi játéknál szokás. A TDU 2 ugyanis nem szól másról, mint a "hülye újgazdag majom vagyok túl sok pénzzel" életérzés közvetítésér?l, azok pedig, akik a valóságban is csak az autóparkjuk méretén tudnak problémázni, úgy változtatnak magukon, hogy kés alá fekszenek egy szépészeti klinikán. A TDU 2-ben pedig mi is ezt tesszük, ha máshogy akarunk kinézni, s?t, ha sokszor m?ttetjük magunkat, még a szintlépésünket is el?segítjük. Beteg? Áh, ugyan, ez még semmi! Annál ugyanis nincs groteszkebb jelenet, amikor a m?tétet követ?en (ez is egy in-game animáció, egy akkora szikével, amekkorát Rambo is megirigyelne) bekötött fejjel kocsikázunk a szigetek szövevényes útjain addig, míg a dokik úgy nem látják, hogy begyógyultak a sebészeti hegek (kb. 30 perc). Ez a példa a legjobb arra, hogy prezentálja, milyen játék is a TDU 2. Itt csak a pénz és a lazaság számít, és a lényeg, hogy mi, hétköznapi emberek is belekóstolhassunk a dollármilliomos fiatalok gondtalan világába.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Úttalan utakon[/center:36jun6tf]

    [center:36jun6tf]Az el?z? oldalon sziget helyett szigeteket írtam, és ez nem a véletlen m?ve. A TDU 2-ben ezúttal ugyanis Ibiza és az els? rész Ohauja is elérhet?ek, a maguk tényleges úthálózatával, méreteivel, közel az utolsó fáig lemodellezve. Ez összesen körülbelül 3000 kilométernyi aszfaltot jelent, melynek nagy részét a játék világának hierarchiájában elfoglalt helyünkt?l függetlenül is felfedezhetjük. Profilunkat négy kategóriára osztva összesen 60 szinten át húzhatjuk, a sima versenyeken túl pedig megjelentek az egy személy köré épül? bajnokságok is, igaz, jelent?ségük elenyész?, hisz ahogy megszerezzük els? járgányunkat, versenyr?l versenyre gy?jtjük a lóvét, hogy az elérhet?, hatvannál is több verda közül a lehet? legtöbbet halmozzuk fel a garázsban. A legnagyobb újítás e téren, hogy megjelennek a terepjárók, illetve az off-road versenyek, melyek ízes adalékai az els? rész steril, csak díszletként értelmezhet? erd?ségeinek. Sajnálatos azonban, hogy a remek motorokat ezúttal el kell felejteni, aminek nem igazán értettem az okát, lévén az els? TDU-ban is mindenki szerette ?ket, a kissé nevetséges irányításuk ellenére is.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Új adalék az autósiskola is, bár azért senki se gondoljon GT-s magasságokra[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]A versenyeken túl persze most is sok küldetés és egyéb gy?jthet?, illetve teljesíthet? kihívás van a játékban, ezek viszont nem sokkal szórakoztatóbbak, mint az els? részben, s?t, a stopposlányok ku... szóval túlságosan is erotikusra vett mozgáskultúrája inkább nevetségessé teszi ezeket a felesleges játékelemeket. Hasonlóan bosszantó a történet (khm...) szerepl?inek iszonyú hanghordozása, így elmondható, hogy ami annak idején nem m?ködött a TDU-ban, az most sem lett sokkal jobb.

    Még szerencse, hogy a játékot így is elviszi a hátán a millió megvásárolható ingatlan és kocsi, valamint a versenyek és a vezetés hangulata, amivel már az els? epizódban sem volt semmi baj. Nincs is jobb érzés, mint a világ legdrágább sportkocsiinak volánja mögött ülve száguldozni a lemen? nap fényében, bosszantani az egyébként igen súlytalan rend?ri er?ket, és egy aranyéremmel a zsebünkben hazakocsikázni a tengerparti villánkba, aminek minden egyes bútorát, rését és repedését mi vásároltunk össze saját luxusízlésünknek megfelel?en. Ha tehát egy szóval kellene összefoglalnom, hogy miért jó mégis a TDU 2-vel játszani, akkor csak annyit mondanék, hogy a hangulata miatt. Ezt az atmoszférát ugyanis nincs másik játék a piacon, ami visszaadná, ez pedig nagyon sokat jelent az olyan aszfaltbetyárok számára, mint én.
    [/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Az autózás, mint olyan[/center:36jun6tf]

    [center:36jun6tf]Az eddig a felsorolt, inkább megmosolyogtató negatívumok ellenére is remeknek t?n? játéknak viszont van egy olyan tulajdonsága, ami minden autórajongónak fontos szempont a vásárláskor. Hiába ugyanis a színes-szagos körítés, ha a legfontosabb szerepl?k, a járm?vek viselkedése nem üti meg azt a szintet, amit egy ilyen patinás sorozattól elvárna az ember. Normál fokozaton játszva (vagy ahogy most hívják, Sporton, bár ez ugyanaz) egy élvezetes, nem túl arcade, de félszimulátornak (pl.: Forza 3, GT5) sem igazán mondható autós élményben lesz részünk. A kocsik között érezni a különbségeket, de még a legvadabb benzinszörnyek is az úton tarthatóak mindenféle el?képzettség nélkül. Mindez viszont az els? rész keményvonalas fanatikusai számára értelemszer?en nem lesz elég, ?k egyb?l a hardcore módra lesznek kíváncsiak. Nos... szívesen írnám, hogy itt is minden oké, de sajnos nem tehetem. Az els? TDU sem volt a szimulátorok netovábbja (bár pár .ini fájl megbuherálásával igen kellemes eredményeket lehetett elérni), a folytatásban a hardcore mód tovább butult, egyszer?södött, amit a normál nehézségi szinten megértek, hisz ez nem egy tipikusan autófanatikusoknak kitalált játék, de a direkt profiknak szánt módnál nagyon nem tudok díjazni. Az irányítás könnyebb, a játék megenged?bb, az autók mozgása pedig bár nem nevetséges, de nem sokban tér el a normál mód lehet?ségeit?l. A fizikát kicsit komolyabban vették, mint hajdanán, de a kocsik adatait mintha nem igazították volna hozzá ehhez, és ezen csak tovább ront, hogy a törések (akarom mondani karcolások) itt mindössze esztétikai értékkel bírnak. Összességében tehát elmondható, hogy a TDU 2 realitás terén semmiben sem jobb az els? résznél, s?t, az eddigi rajongóknak még csalódást is okozhat, szóval csak óvatosan.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Remekül mutat, de sajnos a hardcore-mód sem az igazi[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Mindez persze nem ront olyan sokat a játékélményen, f?leg ha tisztában vagyunk vele, hogy milyen célközönségnek szánta a játékot az Eden. A TDU els? felvonása ugyanis nem kapott túl jó értékeléseket a sajtótól (olyan 7 körül mozgott az átlag), a játékosok nagy része pedig hamar hátat fordított a játéknak a limitált lehet?ségek és sokaknak nehézkes játékmenet miatt. Így aztán a fejleszt?k gondoltak egy nagyot, és a mindenki számára emészthet? körítést olyan játékélménnyel támogatták meg, ami nem nyújt akkora kihívást, mégis jutalmaz orrba-szájba. Lehet keseregni, lehet nyafogni, de a döntés érthet?, és még a fent említett negatívumok ellenére sem mondhatjuk, hogy gyenge lenne a TDU 2 autós élménye. Az egyedüli, ami tényleg nevetséges, az a terepjárók hihetetlen sebessége az off-road pályákon, míg a normális kocsik ott limitálva vannak úgy 100 km/h körüli teljesítményre. Tényleg nem volt jobb módja a két kategória el?nyeinek és hátrányainak érzékeltetéséhez?[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Együtt a rengetegben[/center:36jun6tf]

    [center:36jun6tf]Bár a TDU 2 komoly és tartalmas egyjátékos móddal bír, lényege most is az online játék, amihez semmi más nem kell, mint betenni a lemezt, és aktiválni az internetkapcsolatot. Míg az els? részben a játékosok sokszor maguk találták ki a játékszabályokat az amúgy elég fapados lehet?ségek között (jó példa erre az állandó krúzolás), addig a TDU 2 itt igazán domborít, lévén MMORPG-ket megszégyenít? mennyiség? szociális lehet?séget nyújt a vásárlóknak. Lehet itt kérem szépen bulizni, haverozni, fogadni, versenyezni (a kooperatív módok közül a Follow the Leader messze kiemelkedik, itt ugyanis csak az els? helyezett látja a következ? checkpointot), kereskedni, s?t, klubokba tömörülhetünk, melyek f?hadiszállását a lakásokhoz hasonlóan szabadon alakítgathatjuk. Összesen három elérhet? klubszint van, s az utolsón már harminckét ember tömörülhet, így egy-egy fejlettebb csoport a nagyobb online szerepjátékok klánjaival említhet? csak egy lapon.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Együtt buli a buli igazán -- a TDU most végre ki is használja az online részét[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Bár a TDU els? részében is szórakoztató volt él? emberekkel találkozni és néha versenyezni, itt az élmény sokkal intenzívebb... lenne, ha a millió technikai bug ne nyomná rá a bélyegét a játékra. Sajnos akármilyen jó legyen is a többjátékos mód, ha alig-alig lehet bejelentkezni rajta, laggol, ledobál, kifagy, és még sorolhatnám. A készít?k természetesen ígérgetik a javítást, ami majd mindent helyre hoz, s?t, elvileg a cikk írásának pillanatában is frissült pár fájl, de elég merész volt ilyen formában kiadni a játékot, f?leg, hogy itt már tényleg a szociális interakciókra helyezték a hangsúlyt. Szórakoztató adalék persze, hogy a versenytársak betöltéséig szabadon sétafikálhatunk az autók között, de mindjárt nem olyan jó ez, ha örökké tart a dolog...[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Csúcsmodell[/center:36jun6tf]

    [center:36jun6tf]Technikai fronton a TDU 2 nem okoz csalódást, s?t. A játék grafikája egészen leny?göz?, kezdve akár a csodálatos és részletes autómodellekt?l, átvezetve a remek speciális effektusokon, egészen a kissé alacsony felbontásban textúrázott, de mégis változatos és él? környezetig. Ekkora helyszíneket pedig nem semmi lemodellezni, még ennél kisebbek is kifognak egyes fejleszt?csapatokon. A szigeteket online dinamikus id?járás teszi még életh?bbé (pont a cikk írásának napján vált elérhet?vé offline is), váltakoznak a napszakok, és úgy összességében minden rendben. Egyedül a karaktermodellek néznek ki rosszul, és az animációik sem valami szépek, de hát ennyit azért el lehet nézni egy ilyen szép játéknak. Mindehhez pedig alig kell gép, akinek a TDU els? része elfutott, az a 2-vel is vígan játszhat majd, komolyabb kompromisszumok nélkül is.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]A fotómódban aztán lehet gyönyörködni[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]A zenével és a hangokkal már nem vagyok kibékülve ennyire. El?bbiek jók, de nincs elég bel?lük (már az els? résznél is ez volt a baj), utóbbiak pedig sokszor ugyanolyanok a különböz? kocsik esetében. Na jó, talán nem ugyanolyanok, de nincs valami markáns különbség köztük, ami az els? rész után meglep? és érthetetlen. Talán rossz nyomon indultak el a fejleszt?k? Akárhogy is, az audio-rész csak közepesre sikerült, és akkor az iszonyatosan gyenge szinkront még meg sem említettem.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Összegzés[/center:36jun6tf]

    [center:36jun6tf]A TDU 2 nem rossz játék, az els? részt kedvel?knek mindenképp ajánlott, legalább kipróbálás szintjén. Az viszont szomorú, hogy nem látni konzekvens fejl?dést, és az eddigi hibákat (gyenge online lehet?ségek, nulla interaktivitás) most újakkal helyettesítették (bugok, visszalépés a vezetési élmény tekintetében). Éppen ezért, bár egy kifejezetten élvezetes és tartalmas játékkal állunk szemben, a "jó" nem válik "nagyszer?vé", a "tökéletest?l" pedig mérföldek választják el. Az Eden és az Atari persze ígér f?t-fát-DLC-t-javítást, azaz kb. mindent, ami ráfér a TDU 2-re, de nem hiszem, hogy közel tízezer forint kifizetése után erre vágyna a legtöbb játékos. Engem persze azért így is megtalálhattok majd Ibizán, és biztos vagyok benne, hogy az iPon fórumozói közül is sokan élvezettel vetik bele magukat a gazdagok életébe, de mindez még nem változtat a tényen, hogy ennél jobbat vártunk. Sebaj, talán legközelebb.[/center:36jun6tf][center:36jun6tf][​IMG][/center:36jun6tf][center:36jun6tf]Platformok: PC, PlayStation 3, Xbox 360
    Tesztelt platform: PC
    [/center:36jun6tf][/infobox:36jun6tf]
     
  20. Endless /

    Csatlakozott:
    2010. július 06.
    Hozzászólások:
    289
    Kapott lájkok:
    28
    Beküldött adatlapok:
    0
    Re: Játékok

    [ajanlo:s7e9214g][rimg:s7e9214g]http://gmt.dtsh.hu/boritok/konzol/xbox360/Crysis.2.XBOX360-MARVEL.jpg[/rimg:s7e9214g]

    2007-ben rendesen leesett az állunk a Crysistól, ha nem is a játékmeneten döbbentünk le, de a grafika rendkívüli volt. Habár kicsit többet vártunk t?le, mégis egy igen jó akció sci-fit kaptunk, ennek folytatásaként, immáron multiplatfrom címként érkezik a folytatás, továbbfejlesztett motorral, a Cryengine 3.0-val. A modderek sem maradnak ki, hiszen érkezik a 2-höz hasonlóan a Sandbox editor, amivel térképeket, scripteket, akár teljes konverzíókat is készíthetünk majd a játékhoz. A fejleszt?k szerint a motor minden platformon gyönyör?en fog kinézni, PC-re valószín?leg DirectX11 támogatás mellett lesz elérhet? a stuff a további vizuális élményekért. Habár most többet ígérnek, mint csilli-villi grafika, több nagykép? kijelentés szerint Halo-t odaver? történetet kapunk majd, illetve 90% fölötti értékeléssel fog a boltokba kerülni a szoftver. Az E3-as, GDC-s videókból ítélve meg van rá az esély, kitudja, majd kiderül, addig is, nem árt beszerezni egy atomer?m?vet hozzá a PC-tulajoknak.

    Gépigény:
    • REGiON FREE
    M?faj: fps


    http://bithumen.be/[/ajanlo:s7e9214g]

    [BBvideo 425,350:s7e9214g]http://www.youtube.com/watch?v=Xo70lNYJzuM[/BBvideo:s7e9214g]