Muszáj Lesz Végignézni A Reklámokat Youtube-on

A témát ebben részben 'Hírek!' macseklany hozta létre. Ekkor: 2016. április 28..

  1. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,636
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Újfajta reklámokat vezetnek be YouTube-on, a hat másodperces videókat nem lehet majd átugrani.

    Májustól kezdve olyan hat másodperces reklámokat is láthatnak a netezők YouTube-on, amelyeket nem lehet átugrani – jelentette be a Google az Adwords blogján. Az újfajta „bumper” reklámok az eddigiekhez hasonlóan a videók elé fognak beékelődni.


    Rövidebbek lesznek az eddig látott, hagyományos videóknál, de a felhasználónak muszáj lesz megvárnia annak végét. Jelenleg jellemzően fél perces reklámvideókat láthatunk, ezeket öt másodperc után át lehet ugrani.


    A cég a „haiku” kifejezéssel próbálta vonzóbbá tenni a dolgot a netezők szemében. (A haiku a japán költészet egyik jellegzetes versformája, háromsoros, 17 szótagból álló rövidke vers.)

    A bumper hirdetésekre úgy gondolunk, mint a videós hirdetések haikujára, és kíváncsiak vagyunk, hogy a kreatívok mit fognak belőle kihozni”- mondta a cég blogposztjában.


    [​IMG]
    Nem lehet átugorni az újfajta reklámot, de csak hat másodpercig tart

    Fotó: Origo
    A reklámkészítőknek ezzel együtt feladja a leckét, hogy tömör, lényegretörő és hatásos reklámokat készítsenek.


    A cég felmérése szerint a 18-49 közötti korosztály fele mobilon fogyaszt videót, erre a platformra szánják az új, rövidebb formátumot.


    Forrás: http://www.origo.hu/techbazis/20160428-muszaj-lesz-vegigneznunk-a-reklamokat-youtubeon.html