Külföldi torrent oldalak HQSource | HQS News

A témát ebben részben 'Torrent oldalak hírei' Dred hozta létre. Ekkor: 2015. szeptember 27..

1. Dred /

Kapott lájkok:
    Beküldött adatlapok:
    Od 1 października 2015 rozpocznie się "sprzątanie" kont na HQS.

Quote:
    Konta nieużywane (bez pobrań, bez logowań) będą systematycznie usuwane bez możliwości przywrócenia.
    Pożegnamy "obserwatorów" i podziękujemy im za podbicie statystyki zarejestrowanych userów. Dla nas nie ważna jest ILOŚĆ tylko AKTYWNOŚĆ.

Przypominamy jednocześnie, że pobrane torrenty należy seedować zgodnie z zasadami opisanymi w FAQ.
    Otrzymanie WARNa jest dla Was ostrzeżeniem i nie zwalnia z obowiązku seedowania pozycji za którą warna dostaliście.

Nie wiesz które z pobranych pozycji powinieneś jeszcze seedować ??

- kliknij na swój nick widoczny na pasku statusbar i w profilu wyświetl listę Pobrane Torrenty
    lub
    - kliknij na pasku statusbar w ikonę

Każdą pozycję podświetloną na czerwono należy seedować tyle czasu, ile pokazuje rubryka WYMAGANE.

http://s8.postimg.org/u8reiaiv9/seed.png

A tak poza tym... miłego korzystania z HQS i bezawaryjnych transferów :tef293:

Translate

From October 1, 2015 start "cleaning up" on HQS accounts.

Quote:
    Accounts unused (no downloads, no log-ins) will be systematically removed without the possibility of restoration.

We will say goodbye "observers" and we thank them for conquering the statistics of registered active users.

For us it is important! AMOUNT just ACTIVITY.

As a reminder, however, that downloaded torrents belongs to seed accordance with the principles described in the FAQ.

Receipt of Varna is for you a warning and not exempt from seeding positions for which warn you got.

You do not know which of the downloaded items should still to seed ?? - click on your username shown in the bar profile of statusbar and view a list of downloaded torrents or - click on the icon bar statusbar Each item highlighted in red belongs to seed as much time as column shows REQUIRED.

Example:

http://s8.postimg.org/u8reiaiv9/seed.png

And besides ... HQS pleasant to use and trouble-free transfers :tef293: