Az elmúlt hét év legszorosabb eredményét hozta a május, mindössze 4 százalékpont volt a különbség a TV2 Csoport és az RTL Csoport teljes napos közönségaránya között a 18-59-es korcsoportban. A TV2 Csoport 2016 májusához képest teljes napon 29%-ot növekedett, így a két csatornacsoport közti különbség 67%-ot csökkent (12.4%-ról 4.08%-ra). A főműsoridős közönségarány különbség csökkenése is szembetűnő, a tavalyihoz képest (16.08%) 50%-kal kevesebb, mindössze 8.08% - közölte a TV2 Csoport. A kábelportfólió egy év alatt, a teljes napot nézve 103%-os növekedést ért el a 18-59-es korcsoportban. Főműsoridőban a TV2 Csoport kábelportfóliójának növekedése 146% (4.35%-ról 10.68%-ra). Forrás: Istvan Ruff Május hónapban a 18-59 éves korcsoportban a teljes napon történetének legjobb eredményét érte el 11,5%-os áltagos közönségarányával. A két konkurens kábelportfólió közti közönségarány különbsége teljes napon pedig szintén tavaly májushoz viszonyítva 76%-kal csökkent 2.29 százalékpontra. A TV2 is sikeres hónapot tudhat magáénak, májusban a teljes lakosság körében, az átlagos közönségarányokat vizsgálva teljes napon és főműsoridőben is a legnézettebb csatorna lett a televíziós piacon. A Nagy Duett volt a nézők kedvence A Nagy Duett a TV2 legnézettebb 2017-es műsora, a teljes lakosságot vizsgálva pedig az április 2-i adás piacvezető ebben az évben. A tíz adés átlagosan 22,6%-os közönségarányt ért el a 18-59-es célcsoportban. A teljes lakosság körében A Nagy Duett ötödik szériájának átlagos nézőszáma bőven 1 millió fő felett volt, a döntőt a teljes lakosság körében 28,0%-os közönségarányt ért el, 1 millió 41 ezer nézőt ültetett a képernyő elé. Forrás: TV2 Májusban a Top 20 legnézettebb program között megtalálható még Ördög Nóra családi vetélkedője, a Vigyázat, gyerekkel vagyok is. A 18-59 éves célcsoportban a műsor a csatorna hétköznapi főműsoridős átlaga felett teljesített 12,3%-os közönségarányával. A Mozi+ 3.8%-os közönségarányával az idei év legjobb eredményét produkálta májusban és egyben a 4. legnézettebb csatorna volt a piacon (teljes nap, 18-59). A Humor+, Fem3, Kiwi TV és a Chili TV pedig indulásuk óta a legmagasabb havi átlagos közönségarányt szerezték meg a múlt hónapban. A Jóban Rosszban premier epizódjainak teljes lakosság körében mért közönségaránya májusban átlagosan 12,98% volt a Super TV2-n, ami több, mint négyszerese a csatorna teljes napos, átlagos közönségarányának ugyanebben a korcsoportban - írták közleményükben. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...