Anno volt egy Prey 2, amit a Human Head fejlesztett és közvetlen folytatása lett volna az eredeti, 2006-os Prey-nek egy nagy, nyitott sci-fi világgal, az Exodusszal, ahol óriási városok, sivatagok, barlangrendszerek és erdőségek vártak volna minket. A játék hőse egy Samuels nevű seriff volt, aki egy szép nap az Exodus egyik apartmanjában találja magát egy harmadik típusú találkozás után. Emellett még tudtuk a történetről, hogy az eredeti Prey főhőse, Domasi „Tommy” Tawodi fontos szerepet játszott benne, Samuelst irányítva több ízben összefutottunk volna vele. Az Eurogamernek hála pedig most már azt is tudjuk, hogy Samuels és Tommy végül összeállt volna, hogy együtt szálljanak szembe a Prey 2 igazi főgonoszával. Na de nem ez az a csavar, amitől a hátsónkra huppanunk. Samuelsről ugyanis kiderült, hogy valójában klón, aki a halála esetén egy új testben éled fel, emlékek nélkül – hiszen klónként nem emlékezhet az elődje életére. Így tulajdonképpen minden alkalommal újra és újra elkezdhette exodusi életét. Az ott töltött tíz éve alatt ez szó szerint több százszor esett meg, s bár az nem derült ki, mégis ki klónozza, a szálak úgy tűnik, Tommy-hoz vezettek volna valahogyan. Hősünk természetesen eljut a fő szemétláda fészkéig, ahová belépve szembesül a rideg ténnyel: több tucatnyi Sameul holttest bizonyítja, hogy száznyi alkalommal eljutott már odáig, s minduntalan ott halt meg. Ezzel a reménytelen tudattal kellett volna szembeszállnunk a legfőbb gonosszal, és persze megtörnünk az átokverte kört, hogy aztán visszatérhessünk a Földre, ahol végül öreg korunkban, feleségünk és gyermekeink körében haljunk meg, mint Samuels. Aztán a záró képsorokban újra felébredünk emlékek nélkül az exodusi apartmanban. Így ért volna véget a Prey 2, ha az a volna ott nem volna. Let's block ads! (Why?) Forrás...