Tegnap beszámoltunk arról, hogy az Electronic Arts megmagyarázta a befektetőinek, hogy miért is volt jó döntés rózsaszín Darth Vader helyett előnyt biztosító cuccokat pakolni a ládákba. Most a Grand Theft Autót is jegyző Rockstar Games, valamint a 2K kiadó tulajdonosa, a Take-Two elnöke, Karl Slatoff szavait idéznénk a Credit Suisse 21. éves technológiai és telekommunikációs konferenciájáról. “Ez az egész szerencsejáték dolog - mi nem tekintjük annak. A mi véleményünk jórészt egybevág az ESA nyilatkozatával. A fogyasztói visszhangot illetően, számomra az egész a tartalomról szól. Ez az egész a túl sok tartalom túl rövid idő allatt való leszállítása miatt történt. Igen, fontos, hogy elkötelezd a felhasználót, ez a mi stratégiánk, erre koncentrálunk. Amíg ez van a fókuszban, addig minden rendben lesz. A fogyasztó elégedett lesz azzal, amit kap.” - mondta el Slatoff, majd hozzátette - “Nem erőltethetsz semmit a fogyasztóra. Mindent elkövetsz annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt add, mely aztán elkötelezi a vásárlót. A vásárló elkötelezése pedig szórakoztató értékkel bír. Ez mindig így volt és mindig így is lesz” Szavain nem lepődünk meg, két okból sem: egyrészt a GTA Online bizony alaposan kaszíroz a mikrotranzakciókkal, igaz lootboxok nélkül; másrészt a Take-Two a Nintendóval és a Microsofttal egyetemben tagja az ESA-nak, szóval még jó, hogy egybehangzó a véleményük a lobbicsoporttal. Mindenesetre a nyilatkozat rávilágít arra is, hogy a “játék, mint szolgáltatás” miért fontos a kiadóknak és a befektetőknek. Let's block ads! (Why?) Forrás...