Hírek Itthon Telefonos csaló próbálja megszerezni a NAV ügyfelek bankszámla-adatait

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' macseklany hozta létre. Ekkor: 2017. július 31..

  1. macseklany / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2014. október 31.
    Hozzászólások:
    78,957
    Kapott lájkok:
    4,637
    Beküldött adatlapok:
    0
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    [​IMG]

    Egy névtelen bejelentés érkezett a NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságához, mely szerint egy telefonos csaló próbálja meg átverni az embereket.


    A csaló áldozatainak azt állítja, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, melyet visszautalnak neki, ha megadja nevét, és bankszámlaszámát.
    Csakhogy

    a NAV telefonon soha nem értesíti az adózókat, és nem kéri el ügyfelei bankszámlaszámát vagy egyéb bizalmas adatait

    - jelentette ki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense, Paskujné Pifkó Mónika.
    Az MTI-nek küldött közleményében az adóhivatal hangsúlyozza: a hivatal kizárólag postán, ügyfélkapun, illetve folyószámla-kivonaton tájékoztatja az ügyfeleit, ha túlfizetésük van.
    A közleményből az is kiderül, hogy a telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért az adó- és vámhatóság nem vállal felelősséget.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...