Gazdaság Teljesen automatizált bankfiókot nyitott a Takarék Csoport

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. november 08..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    Az Alcsútdobozon megnyitott, alkalmazottak nélkül működő kirendeltség nemcsak abban különleges, hogy teljesen automatizált, hanem abban is, hogy sokkal komplexebb szolgáltatásokat nyújt, mint egy bankfiók. Az ügyfelek nemcsak a pénzügyeiket intézhetik, például utalhatnak, valamint be- és kifizethetnek pénzt ATM-n keresztül, hanem postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak.


    A Takarék Smart Pointra keresztelt modern létesítményben, elektromos autó és telefon töltésére alkalmas napelemes pad, nagy felületű élőmohafal is otthont kap majd. A pénzügyi személyzet nélküli első bankfiókot az alcsútdobozi üzletsoron lévő 28 négyzetméteres, kétszintes helyiségben alakították ki, és azt a Takarék Csoport ügyfelei november 8-tól használhatják.

    [​IMG]
    Forrás: Takarék Csoport

    A cél, hogy a takarékok kényelmesebbé tegyék az online fejlett bankolást igénylő ügyfeleik életét, és ráadásként ne csak a banki, hanem a mindennapokban használatos egyéb szolgáltatások is egy helyen, egy térben elérhetők legyenek.

    A nyitást követő első két hónapban ugyan jelen lesz egy alkalmazott, de ő csak az új technika megismerésében és használatában segít majd.

    A fenntartható fejlődés jegyében a helyiségben nagy felületű élőmohafal tisztítja a levegőt, a bejárat előtt pedig napelemes padon tölthetik az ügyfelek a mobiltelefonjaikat és az elektromos autóikat.

    [​IMG]
    Forrás: Takarék Csoport

    A Takarék Csoport folyamatosan fejleszteni fogja ezt a megoldást, és további innovatív elemekkel szeretné bővíteni a jövőben.

    Az első hónapok tapasztalatai alapján döntenek majd arról, hogy szükséges-e valamilyen változás. A tervek között szerepel, hogy a fejlesztés második szakaszát követően már a skype-os ügyintézés is lehetővé válik, illetve mobilapplikáción keresztül is lehet majd időpontot egyeztetni.

    Vida József, a Takarékbank elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy a Takarék Csoport innovációi, fejlesztései azt célozzák, hogy a magyar lakosok számára elérhetővé váljanak a magas színvonalú banki szolgáltatások, függetlenül attól, hogy az ügyfelek nagy városokban vagy kisebb vidéki településeken élnek. Hozzátette, hogy az automatizált bankfiók a technológiai fejlesztések iránt fogékony rétegeknek teszi kényelmesebbé a bankolást.


    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...