A Netflix ügyvezető igazgatója, Reed Hastings bejelentése szerint 1 milliárd 750 millió dollárért gyártanak európai tartalmat. Miközben hazai médiakonferenciákon is egyetértenek abban a szakemberek, hogy a korábbi „content is king"-mondás alapján már nem csak a tartalom, hanem a platform is király, a Netflix nem áll le: az amerikai órás 1 milliárd 750 millió dollárt invesztál a közeljövőben európai tartalomra. Hogy legyen fogalmunk, ebből mi jön ki: lehet egymillió dollárért sorozatepizódot készíteni, de már egyáltalán nem ritka, hogy 5-10 millió környékére menjen egy rész előállítási költsége. Nem állnak le A Variety híre szerint a Netflix jelenleg 90 projektet futtat Európában (filmek, sorozatok), ezek különféle fázisban vannak, van, ami előkészítés alatt, van, amit már forgatnak. A kontinensen 13 nyelven elérhető a szolgáltatás, hamarosan jön a román, görög nyelvű tartalom is. A cég hamarosan eléri a 100 millió előfizetőt világszerte. Reed Hastings szerint kell az új tartalom, igen népszerűek: 93 millió fogyasztójuk nézett tavaly európai produkciót. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...