Gazdaság Többet költünk online, mint bolti bevásárlásnál

A témát ebben részben 'Hírek a Nagyvilágból' Mézga hozta létre. Ekkor: 2017. szeptember 07..

  1. Mézga / nem lopott :D

    Csatlakozott:
    2016. május 10.
    Hozzászólások:
    16,667
    Kapott lájkok:
    5
    Beküldött adatlapok:
    0
    A kosárérték egyes élelmiszer-kereskedelmi láncoknál akár a 25-40 ezer forintot is eléri, ami háromszorosa a hagyományos bolti bevásárlások összegének - írja csütörtöki számában a Világgazdaság.


    A cikk emlékeztet arra, hogy a magyarországi áruházláncok közül negyedikként az Auchan a CBA-val, a GRobyval és a Tescóval versenyez az online élelmiszer-kiskereskedelmi piacon. A Világgazdaság szerint az áruházak arra számítanak, hogy az online kereskedelem dinamikusan bővülhet a következő években.

    Az Auchan, amely augusztus óta egész Budapesten vállal házhozszállítást, a lap érdeklődésére közölte: a vásárlók ugyanazt rendelik, mint amikor személyesen intézik a bevásárlást, de kosár értéke jóval több online, akár a 20-21 ezer forintot is eléri.

    [​IMG]
    Forrás: Dreamstime

    A GRobynál a teljes forgalom közel negyede az online értékesítés, a következő három évben további 5-10 százalékos növekedést terveznek. A GRoby a lappal közölte, az online áruház főként a kétheti vagy havi nagybevásárlásoknak ad teret, akár 25-40 ezer forint értékben.

    Várhatóan öt-tíz év múlva már a most külföldön tapasztalt részarányok jellemzik a magyarországi piacot Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója szerint, vagyis az online értékesítés a teljes forgalom 8-15 százalékát képviselheti.

    [​IMG]
    Forrás: Dreamstime

    Náluk is többszöröse a Príma üzletekben tapasztalt átlagos vásárlásoknak a webáruház kosárértéke, ahol 7000 árucikk alkotja a választékot.

    A Tesco 20 ezer élelmiszert, vegyi árut és háztartási cikket kínál a weben, és promóciókkal is igyekszik ösztönözni a netes vásárlást – derült ki a Világgazdaság cikkéből.

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...