Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Ma indította el Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, amit kifejezetten üzleti ügyfeleknek szán. Az új megoldás az azonnali kommunikáció mellett közösségi funkciókat ad a cégeknek és márkáknak, hasonló szolgáltatást kínálva, mint a Facebook Messenger, vagy a WhatsApp. A cég szerint a Nyilvános / Közösségi Fiókok főleg az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját könnyíthetik meg, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. Egy ilyen fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen. Üzleti ügyfeleknek szánták az új eszköztárat Forrás: Viber A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet a követőknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik. A Közösségi Fiókok további funkciói: - a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók; - közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül; - illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével. A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, elsőkörben olyan partnerekkel, mint a Huffington Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel. Ők mintegy 800 millió felhasználót érhetnek el, ennyien használják már világszerte a Vibert. KAPCSOLÓDÓ CIKKEK Let's block ads! (Why?) Forrás...