Üzleti ügyfeleknek indított szolgáltatást a Viber

A témát ebben részben 'Hírek!' CF dealer hozta létre. Ekkor: 2016. november 09..

  1. CF dealer / Tulajdonos Vezetőségi tag

    Csatlakozott:
    2011. június 15.
    Hozzászólások:
    21,633
    Kapott lájkok:
    1,291
    Beküldött adatlapok:
    0
    Nem:
    Férfi
    Lakhely :
    deutschland
    Hangjelzés a Chaten:
    nem
    Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal.


    Ma indította el Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, amit kifejezetten üzleti ügyfeleknek szán. Az új megoldás az azonnali kommunikáció mellett közösségi funkciókat ad a cégeknek és márkáknak, hasonló szolgáltatást kínálva, mint a Facebook Messenger, vagy a WhatsApp.

    A cég szerint a Nyilvános / Közösségi Fiókok főleg az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját könnyíthetik meg, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. Egy ilyen fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen.

    [​IMG]

    Üzleti ügyfeleknek szánták az új eszköztárat

    Forrás: Viber

    A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet a követőknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

    A Közösségi Fiókok további funkciói:
    - a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
    - közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
    - illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.

    A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, elsőkörben olyan partnerekkel, mint a Huffington Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel. Ők mintegy 800 millió felhasználót érhetnek el, ennyien használják már világszerte a Vibert.

    KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

    Let's block ads! (Why?)

    Forrás...