A Ferencváros népligeti edzőközpontjában mutatta be a klub az új Fradi sört. A zöld-fehér egyesület címerével ellátott termékek egyik legnépszerűbb darabját a Heineken palackozza, de a zöld üvegekben nem a holland sör habzik. Ennél tökéletesebb időzítést kívánni sem lehet egy sör bemutatásához: az év eddigi legmelegebb napján leplezte le a Ferencvárosi Torna Klub az új Fradi sört. Eddig is volt a piacon Fradi sör, azonban miután lejárt a szerződés a Pécsi Sörfőzdével, a klub új partnert keresett, amit meg is talált, a Heineken Hungária Zrt. formájában. A világ második legnagyobb sörgyára 70 országban, köztük Magyarországon van jelen, a hazai piacon a Soproni a legismertebb márkájuk. Fotó: Csudai Sándor - Origo A Fradi sör azonban nem Heineken és nem is Soproni, saját recept alapján készült, valóban egyedi márkájú a 4,5%-os világos lager, ami a zöld palackokban vár a szomjas fogyasztókra. "Miért fontosak ezek az együttműködések? - tette fel a költőinek hangzó kérdést Kubatov Gábor az FTC elnöke a bemutató alkalmával, hogy meg is válaszolja azt. Nem azért, mert a Fradi ezekkel a termékekkel pénzt keres, sokkal fontosabb, hogy az ilyen és hasonló termékekkel nem csupán meccsnapokon, de a hétköznapokon is tudjuk a klub értékeit képviselni, közvetíteni." Megtudhattuk, hogy jelenleg 650 Fradi-termék - mezek, italok, élelmiszerek, ajándéktárgyak - van a piacon, melyek éves forgalma mintegy 600 millió forintot tesz ki. Nem csak a pénzről szól, mondta Kubatov Gábor Fotó: Csudai Sándor - Origo A két cég közös gyökereből táplálkozik és hasonlóak a céljai. Összeköti őket a tradíció, az innováció, a társadalmi felelősségvállalás, illetve az, hogy mindig, mindenben az elsők és a legjobbak akarnak lenni. "Ennél kevesebb soha nem lehet elég" - mondta a klubelnök, kiemelve, hogy azért esett a választásuk a Heinekenre, hogy a terméket, és vele a klub üzenetét minél több emberhez tudják eljuttatni. Ugyancsak az együttműködés felett érzett örömét fejezte ki José Matthijsse, a Heineken Hungária Zrt. vezérigazgatója. A holland üzletasszony, aki korántsem mellékesen maga is focianyuka, azaz nagyon is tisztában van a drukkerek lelkivilágával és sör iránti elkötelezettségével nagy megtiszteltetésnek nevezte a közös munkát. Kubatov Gábor és José Matthijsse: emelték poharukat Fotó: Csudai Sándor - Origo "Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy mi vagyunk a Fradi sör gyártói. A Ferencváros sokkal több, mint egy szép ország híres klubja: egy igazi legenda, amelyik híres játékosok sorát adta a magyar és a nemzetközi futballnak." A beszédeket követően Müllhauser Ádám, a Heineken sörcsapoló mester mutatta be a csapolás mesterfogásait, amelyeket aztán az FTC korábbi legendás játékosa, Keller József ültetett át a gyakorlatba mindenki megelégedésére. Müllhauser Ádám okítja Keller Józsefet, mögöttük Lipcsei Péter figyeli a műveletet Fotó: Csudai Sándor - Origo "Én ugyan jobban szeretem a hosszúlépést, de azért ilyen melegben egy finom, hideg sör is lecsúszik - mondta a 29-szeres válogatott. - Az új Fradi sör pedig kimondottan finom, biztos vagyok benne, hogy szeretni fogják a szurkolók." Hasonló véleményen volt a szegről-végről szakmabeli Lisztes Krisztián is. A Ferencváros mellett a Vfb Stuttgartban és a Werder Bremenben is megfordult 49-szeres válogatott középpályásnak Újpesten van sörözöje. Dragóner Attila dedikál egy Fradi sörös palackot Fotó: Csudai Sándor - Origo "Az új Fradi sör finom, szép a dizájn, kínálja magát. A söröző most éppen nincs nyitva, de, ha újra megnyitunk, nem tartom kizártnak, hogy lesz Fradi sör is a kínálatban. Szerintem senkinek nem lenne ellene kifogása" - tréfált Lisztes, tudva, előbb azért nem árta újrakötni a hely biztosítását. Lipcsei Péter, Dragóner Attila, Keller József és Liszten Krisztián (balról jobbra) Fotó: Csudai Sándor - Origo Jelenleg a Fradi sör a Fradi shopon kívül kapható lesz a CBA-kban és a Heineken nagykereskedő partnerein keresztül tovább közel 1000 kiskereskedelmi helyen országszerte. Az első ütemben 100.000 palack készült a Heineken Hungária sörgyárában, tudtuk meg a klubtól. Let's block ads! (Why?) Forrás...